וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט אחרי האיחוד בימין: נישאר יחד גם לאחר הבחירות, זה לא בלוק טכני

16.1.2020 / 11:04

יו"ר ימינה בירך על האיחוד והבהיר כי בניגוד למערכת הבחירות הקודמת, מדובר במפלגה מאוחדת "לפני ואחרי הבחירות". "גאה להנהיג תנועה שמחברת את כל הימין האידיאולוגי וכל גווני הציונות הדתית", סיכם

צילום: שלומי גבאי, עריכה: ליר שפיגלר

יו"ר המפלגה המאוחדת ימינה, נפתלי בנט, הדגיש היום (חמישי), לאחר סגירת הרשימות, כי בניגוד למערכת הבחירות הקודמת, אחרי ההסכם בין הבית היהודי והימין החדש מדובר ב"סיעה מאוחדת לפני ואחרי הבחירות". "לא בלוק טכני", הבהיר.

"גאה להנהיג תנועה שמחברת את כל הימין האידיאולוגי וכל גווני הציונות הדתית: דתיים, חילונים, מסורתיים, חרדלים, ליברלים - כולנו בעד שלמות ארץ ישראל ועם ישראל, ומסורת ישראל, חירות האדם", צייץ בנט בטוויטר. "הנבחרת הכי טובה בישראל! לניצחון!", סיים.

נפתלי בנט בכנסת לאחר חתימת הסכם האיחוד עם רפי פרץ, 15 ינואר 2020. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
"לניצחון!". בנט בכנסת, אמש/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

כשעה לפני סגירת הרשמת המועמדים במשכן הכנסת, נחתם אמש הסכם חיבור בין הבית היהודי והימין החדש, בתום סדרת פגישות בין בנט ויו"ר הבית היהודי רפי פרץ. במסגרת ההסכם, יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר נותר בחוץ ובכך הפר השר פרץ את הבטחתו לבן גביר, שמקומו עמד במרכז המחלוקת בניסיון לחבר בין המפלגות.

לאחר סגירת הרשימות, הודיע ח"כ מוטי יוגב כי הוא לא יתמודד בבחירות הקרובות. יוגב תקף לאחר הגשת הרשימות המתמודדות בבחירות לכנסת ה-23, את יו"ר הבית היהודי רפי פרץ, ואמר כי "רפי פרץ גילה בכל דרכו הפוליטית שנה של חוסר יושרה. הוא לא ראוי להיות שליח ציבור של הציונות הדתית".

במקביל, בן גביר תקף את פרץ, בנט, בצלאל סמוטריץ' ואיילת שקד לאחר חתימת ההסכם ואמר כי הם אינם ראויים להנהגה. "בערב הזה הפוליטיקה של הציונות הדתית הגיעה לשפל, שר החינוך בגד בי וב-184 אלף איש שהצביעו עוצמה יהודית. הצלנו את הקריירה הפוליטית שלו, סמוטריץ', בנט, איילת שקד - כולם היו במעל". יו"ר עוצמה יהודית הוסיף: "מה שמעניין את האנשים האלה זה רק אגו. אלו לא אנשים שראויים להנהגה. האנשים האלה לא רק שמו קץ הערב לקריירה הפוליטית שלהם, אלא רוצים לסכן את שלטון הימין. עוצמה יהודית תרוץ - ותנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully