וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "בן גביר בהחלט יכול לכהן כשר בממשלתי"

עודכן לאחרונה: 23.10.2022 / 21:11

ועדת הכספים אישרה את תקציב ועדת הבחירות המרכזית שיעמוד על 538 מיליון שקל. טל גלבוע עוכבה לחקירה אחרי שירקה על פעילים פוליטיים. סמוטריץ' מגיב לפרסום ההקלטות בהן הוא מגנה את נתניהו: "לא מופתע מהעיתוי"

טל גלבוע. ראובן קסטרו
טל גלבוע/ראובן קסטרו
  • 20:47/סמוטריץ' על ההקלטות בהן הוא מגנה את נתניהו: "עיתוי הפרסום לא מפתיע"

    יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב לפרסום ההקלטות שלו, בהן הוא נשמע מגנה את נתניהו, ואמר: "אני וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו עובדים בשיתוף פעולה מלא והדוק ויחד הובילו בהצלחה בשנה האחרונה את המאבק להפלת הממשלה הרעה של לפיד-בנט עם האחים המוסלמים. לא מפתיע שיש מי שבוחר בעיתוי זה לנסות לתקוע טריז בתוך המחנה הלאומי מתוך לחץ ופאניקה מחזרת הימין לשלטון על פי כל הסקרים. זה לא יעזור להם".

    בהקלטות שפורסמו הערב בכאן 11 נשמע סמוטריץ' תוקף את נתניהו ואומר: "אם הייתי רוצה לקחת שני מנדטים מביבי, הייתי צריך להיכנס באמ-אמא שלו", וכן: "הוא שקרן בן שקרן. הוא לא רצה ללכת עם רע"ם? אני היחידי שעמדתי בפרץ, הייתי מרוויח שני מנדטים. לי חשוב לקבע תודעה שבימין זה טאבו. אני כאילו מיישר קו, אני לא משקר כשמראיינים אותי. אני אומר שאני לא עוסק במה שהיה לא חשוב".

    לכתבה המלאה >

  • 17:23/יש עתיד מגיבים לנתניהו שאמר כי ימנה את בן גביר לשר: "רק כי הוא פוחד ממשפט"

    יש עתיד בתגובה להצהרת נתניהו שימנה את בן גביר לשר בממשלתו הבאה: "הליכוד, שבעבר היו יוצאים מהמליאה בנאומיו של הרב כהנא, מכניסים בדלת הראשית לממשלה את ממשיך דרכו ותומך הטרור המורשע - איתמר בן גביר. אסור לאפשר לו להיות השר לביטחון פנים של יו"ר האופוזיציה הסחיט. יחד עם השותפים סמוטריץ' ואבי מעוז, הם יהרסו את מוסדות החוק והדמוקרטיה - רק כי ביבי פוחד ממשפטו".

  • 16:08/הרב מאיר מאזוז, מבכירי הרבנים הספרדים, פרסם הודעת תמיכה במפלגת ש"ס

    הרב מאיר מאזוז, מבכירי הרבנים הספרדים וראש ישיבת כסא רחמים, פרסם תמיכה פומבית במפלגת ש"ס. במכתב שפרסם כתב: "כל המצביע ש"ס זכותו גדולה מאד". הרב מאזוז היה מנהיגה הרוחני של מפלגת יחד שהוקמה על ידי השר לשעבר אלי ישי מש"ס אך לא עברה את אחוז החסימה. כעת, שבע שנים לאחר מכן ולאחר שנמנע מכך בשנים האחרונות - הרב הודיע על תמיכה במפלגה וקרא להצביע לה.

    לאחר הבחירות ב-2015 אז מפלגתו של ישי קיבלה 110 אלף קולות ולא עברה את אחוז החסימה, תקף הרב מאזוז את ש"ס ודרעי בחריפות רבה. הוא לא נקב בשמם אך הפנה אליהם אצבע מאשימה על כך שהמפלגה לא עברה את אחוז החסימה ורמז להתנהלות בלתי-חוקית של ש"ס. לדברי הרב מאזוז אז: "כל הדרכים מותרות בפוליטיקה", אמר. "מותר לשקר, מותר לרמות, מותר לגנוב, מותר לזייף, מותר לסלף, מותר לחתוך דברים, הכל מותר. ואחר הכול, קיבלנו למעלה מ-110 אלף קולות".

  • 16:02/נתניהו במענה לשאלה האם בן גביר יוכל לכהן כשר בממשלה: "בהחלט"

    יו"ר הליכוד בנימין נתניהו נשאל בועידת ערוץ 14 האם בן גביר יכהן כשר בממשלה בראשותו והשיב: "בהחלט הוא יכול". הוא הוסיף כי "שיהיה ברור - כולם יהיו שותפים מלאים ומכובדים בממשלה אבל התיקים המרכזיים כמו ביטחון, חוץ ואוצר יהיו בידי הליכוד".

  • 12:43/תקציב ועדת הבחירות - 538 מיליון שקל

    ועדת הכספים אישרה את תקציב ועדת הבחירות המרכזית לבחירות לכנסת ה-25. התקציב יהיה כ-538 מיליון שקל, מתוכם כ-153 מיליון שקל עבור שכר עובדי יום הבחירות. עלות הבחירות עבור כל אחד מן הבוחרים היא כ-79 שקל.

  • 11:43/טל גלבוע עוכבה לחקירה בחשד שירקה על פעילים פוליטיים

    המשטרה עיכבה לחקירה את טל גלבוע, המייעצת ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, אחרי שלפי החשד ירקה על פעילים פוליטיים בכפר סבא ותקפה אותם. שוטרים שהגיעו למקום ביקשו לעכב אותה לחקירה בתחנת המשטרה ומשסירבה לכך, השוטרים עצרו אותה לחקירה.

  • 11:29/נתניהו: לפיד אשם בדרדור הביטחון האישי ובעליית המחירים

    יו"ר הליכוד בנימין נתניהו האשים את ראש הממשלה יאיר לפיד אשם "בדרדור הביטחון האישי ובעליית המחירים". בוועידת עיתון "בשבע" אמר יו"ר האופוזיציה, שכיהן במשך 12 שנים רצופות בתפקיד עד השנה שעברה, כי יוקר המחייה זינק השנה בצורה מטורפת, אנשים לא גומרים את החודש ולממשלה לא אכפת. היא מעלה מחירים ומיסים כי אין להם מושג איך לטפל באינפלציה. לפיד אשם בעליית המחירים, הוא לא עשה שום דבר כדי לטפל במחירים".

    נתניהו במהלך כנס בשבע 23 באוקטובר 2022. בשבע, ערוץ 7, אתר רשמי
    נתניהו בכנס, היום/אתר רשמי, בשבע, ערוץ 7
  • 10:59/סער: אם גוש נתניהו יגיע ל-61 מנדטים, הם יפרקו את מדינת ישראל

    שר המשפטים גדעון סער אמר כי אם גוש נתניהו יגיע ל-61 מנדטים, "הם יפרקו את מדינת ישראל וכל מוסדותיה הממלכתיים". "אזרחי ישראל צריכים להתעורר. אם חלילה החבורה הזאת תגיע ל-61 מנדטים אנחנו לא נכיר את מדינת ישראל כפי שהייתה ב-74 השנים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully