וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

סמוטריץ' במתקפה חריפה על נתניהו: "שקרן בן שקרן - הייתי צריך להיכנס באמ-אמא שלו"

עודכן לאחרונה: 24.10.2022 / 11:29

יו"ר הציונות הדתית נשמע תוקף בחריפות יו"ר הליכוד, שותפו לגוש. בהקלטות שפרסם מיכאל שמש בכאן 11 הוא תקף את נתניהו על כך שתיכנן לשבת עם רע"ם. "מתישהו הוא יורשע בביהמ"ש, צריך קצת סבלנות בחיים", נשמע אומר. "הוא הסכים להקים איתם ממשלה - אין ספק שנתניהו זה צרה"

בווידאו: סמוטריץ' במתקפה חריפה על נתניהו: "שקרן בן שקרן"/"כאן" חדשות

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' תקף את יו"ר הליכוד בנימין נתניהו וטען כי הוא שקרן. "אם הייתי רוצה לקחת שני מנדטים מביבי, הייתי צריך להיכנס באמ-אמא שלו", אמר סמוטריץ' בהקלטות שפרסם הערב (ראשון) מיכאל שמש בכאן 11, תשעה ימים לבחירות. "הוא שקרן בן שקרן. הוא לא רצה ללכת עם רע"ם? אני היחידי שעמדתי בפרץ, הייתי מרוויח שני מנדטים. לי חשוב לקבע תודעה שבימין זה טאבו. אני כאילו מיישר קו, אני לא משקר כשמראיינים אותי. אני אומר שאני לא עוסק במה שהיה לא חשוב".

"גם אם הוא היה מוכן לתת קצת פחות, זה לא עושה את ההבדל ברגע שהוא הסכים להקים איתם ממשלה, שבסוף, בקצה, הוא תלוי בהם", המשיך סמוטריץ'. "אז מה זה משנה? בשלב הראשון הוא היה נותן פחות ואז היה נותן להם הכול אחרת היו מפילים אותו והולכים לבחירות. אבל אני מיישר עכשיו קו עם הנרטיב שלו כי הוא משרת את מה שאני חושב שנכון לעם ישראל".

בצלאל סמוטריץ ,יו"ר הציונות הדתית בכנס התאחדות התעשיינים של ישראל.

19 באוקטובר 2022. ראובן קסטרו
"נתניהו זה צרה". סמוטריץ'/ראובן קסטרו

בצלאל סמוטריץ', שמנהל מערכת יחסים עכורה עם איילת שקד ונפתלי בנט ועוד כמה משרי הממשלה, מספר במהלך השיחה על פגישה שערך עם השותפה לשעבר בעיצומם של המגעים להקמת הממשלה. "יום אחרי הנאום שלי, ישבתי עם איילת ששאלה 'למה אתה הולך נגדנו?' אמרתי לה שנפתלי לא מכר את החיים שלו בשביל ללכת עם ערבים. בגלל שהוא חסר אחריות ומוכן למכור את סבתא שלו, אז אנחנו גם כאלה", אמר סמוטריץ'.

יו"ר הציונות הדתית התייחס במהלך השיחה לאחת מהסוגיות הנפיצות בפוליטיקה והיא ההתנגדות לבנימין נתניהו - גם בקרב חוגי הימין והדתיים. סמוטריץ' גילה שגם הוא אינו מעריץ של נתניהו ברמה האישית וכי הוא מעריך שהוא יסיים את תפקידו אחרי הרשעה בבית המשפט או בדרך אחרת.

"נתניהו לא יישאר פה לנצח", טען סמוטריץ'. "הפיזיקה והביולוגיה יעשו את שלהן. מתישהו הוא יורשע בבית המשפט, אני יודע מה, קצת סבלנות בחיים. אין ספק שנתניהו זה צרה בסדר? אבל עכשיו תבחר בין צרה לצרה. החלטת שנתניהו זה האירוע ואני אמכור הכול?".

עוד בוואלה!

יחגגו לבד? בן גביר וסמוטריץ' שוקלים לערוך שני אירועים נפרדים בליל הבחירות

לכתבה המלאה
יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בכנס התאחדות התעשיינים של ישראל.

19 באוקטובר 2022. ראובן קסטרו
"לא יישאר לנצח". נתניהו/ראובן קסטרו

בצלאל סמוטריץ' מסר בתגובה: "שוחחתי עם נתניהו, לא ניתן לסכסך ביננו. נקים ביחד ממשלה לאומית יהודית וציונית. מישהו הדליף איזו הקלטה ישנה שלי ממזמן, אני רוצה לומר בצורה ברורה: שוחחתי עם שותפי וחברי בנימין נתניהו ואנחנו לא ניתן לאף אחד לסכסך בינינו, אנחנו נעבוד ביחד ונקים ביחד ממשלה יהודית, לאומית וציונית, והמדליפים והמסכסכים ואלה שפשוט מפחדים לא צריכים לפחד כי אנחנו נעשה כל כך הרבה טוב למדינת ישראל".

יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר מסר בתגובה כי "אני לא אהבתי את הדברים שנאמרו, כי יש לי אמנם ביקורת על נתניהו, שלא תבינו לא נכון, ואני לא חושב שהיה מישהו שהפגין כל כך הרבה נגד נתניהו כמו ושאני הפגנתי. אבל, וכאן האבל החשוב - אני לא חושב שצריך להתייחס בנימה אישית, ובטח ובטח לא לדבר בסגנון כזה, אלא להגיד לו: אדוני בנימין נתניהו, אנחנו רוצים שתהיה ראש הממשלה. אבל - זו תהיה ממשלת ימין מלא-מלא!".

נתניהו הגיב לדברים ואמר לסמוטריץ' ואיתמר לבן גביר: "תפסיקו לירות בתוך הנגמ"ש, המאבק של המחנה הלאומי הוא נגד ממשלה של לפיד והאחים המוסלמים תומכי הטרור. לפיד אומר בגלוי שהוא רוצה להוריד את הליכוד מתחת למספר המנדטים של יש עתיד כדי שעליו תוטל הרכבת הממשלה. כדי לסכל את התוכנית של לפיד צריך ליכוד גדול כדי להקים ממשלת ימין יציבה שאתם בכל מקרה חלק ממנה".

מהציונות הדתית נמסר בתגובה: "יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו עובדים בשיתוף פעולה מלא והדוק ויחד הובילו בהצלחה בשנה האחרונה את המאבק להפלת הממשלה הרעה של לפיד-בנט עם האחים המוסלמים. לא מפתיע שיש מי שבוחר בעיתוי זה לנסות לתקוע טריז בתוך המחנה הלאומי מתוך לחץ ופאניקה מחזרת הימין לשלטון על פי כל הסקרים. זה לא יעזור להם, נמשיך לעבוד יחד בשיתוף פעולה מלא עד לניצחון ולהקמת ממשלה לאומית, ציונית ויהודית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully