וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאלי: "רבין נרצח בשיתוף פעולה של נתניהו ובן גביר"

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 22:50

מיכאלי במהלך ועידת הבחירות של ישראל היום, בזאפה ת"א. איתן אלחדז, TPS
מיכאלי במהלך ועידת הבחירות של ישראל היום, בזאפה ת"א/TPS
  • 19:06/מיכאלי: "רבין נרצח בשיתוף פעולה של נתניהו ובן גביר"

    יו"ר מפלגת העבודה, שרת התחבורה מרב מיכאלי, אמרה כי ראש הממשלה יצחק רבין "נרצח רצח פוליטי בשיתוף פעולה של בנימין נתניהו ובן גביר של אז, עם הסמל של הרכב". את הדברים אמרה בכנס של העיתון "ישראל היום".

    מיכאלי: "רבין נרצח רצח פוליטי בשיתוף פעולה של בנימין נתניהו"/ישראל היום
  • 19:29/נתניהו: "יש לפחות מנדט חרדי אחד שלא מתכוון להצביע"

    יו"ר הליכוד, ראש האופוזיציה בנימין נתניהו אמר כי "הסקרים הפנימיים של הליכוד מראים על לפחות מנדט חרדי שלא מתכוון לבוא ולהצביע". את הדברים אמר בניחום אבלים אצל ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה) שיושב שבעה על אביו. "צריך להמריץ אותם ללכת להצביע, התראיינתי בשביל זה בתקשורת החרדית, בערוצים הגדולים בכלל לא הלכתי להתראיין".

    ח"כ אשר השיב כי "צריך לחדד מולם את המסר שההצבעה שלהם היא זו שתביא את המנדט ה-61 ותכריע את הבחירות". נתניהו התחייב שהמסר יחודד.

    ניחום אבלים של נתניהו אצל ח״כ יעקב אשר שיושב שבעה על אביו 27 באוקטבור 2022. ללא, אתר רשמי
    נתניהו בניחום האבלים, היום/אתר רשמי, ללא
  • 22:37/נתניהו פועל לעודד הצבעה במעוזי חרדים בירושלים

    על רקע החשש מירידה באחוז המצביעים החרדים, בדגש על מצביעי יהדות התורה - נתניהו הגיע הערב לאכול צ'ולנט בירושלים. בסביבת נתניהו אומרים כי עד יום הבחירות הוא ינסה לעודד הצבעה של החרדים הצעירים שאחוז מסוים מהם הצהיר שאינו מתכוון להצביע בבחירות הקרובות ואף שוקלים לפנות בהקלטה טלפונית אליהם ביום הבחירות עצמו.

    נתניהו בירושלים טרם הבחירות, 27 באוקטובר 2022/לפי סעיף 27 א'
  • 18:09/"אנחנו, במפלגת העבודה, שלחנו את ש"ס לידי הליכוד"

    כיצד הצליחה ש"ס, המזוהה עם הימין החרדי, לשבתי בממשלת רבין בראשית דרכה? הפודקאסט של כבל וסרי ב-103FM על העליות והמורדות בדרכה האמיצה

  • 15:55/גלאון: "אם מרצ לא תעבור את אחוז החסימה - לנתניהו ובן גביר יש 61"

    יו"ר מרצ זהבה גלאון אמרה כי אם המפלגה לא תעבור את אחוז החסימה - "לנתניהו ובן גביר יש 61". לדבריה, "אלה לא קריאות הפחדה 'זאב זאב', גם בסיפור המקורי הזאב מגיע בסוף, והזאב הכהניסטי כבר כאן".

  • 15:16/ברקע "שביתת הרעב": הדר מוכתר מבטלת מסיבת עיתונאים "בהמלצת הרופא"

    מפלגת "צעירים בוערים" בראשות הדר מוכתר ביטלה מסיבת עיתונאים "בהמלצת רופא". מוכתר הכריזה על שביתת רעב "עד שיוכרז מצב חירום נדל"ני בישראל".

    הדר מוכתר. טוויטר, צילום מסך
    הדר מוכתר/צילום מסך, טוויטר
  • 13:00/למ"ס: 6.2 מיליון איש בעלי זכות בחירה בישראל, 77% מהם - יהודים

    6.2 מיליון איש בישראל הם בני 18 ומעלה, בעלי זכות בחירה - כך פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. כ-15% מבעלי זכות הבחירה הם צעירים בני 24-18, 29% בני 39-25, ו-31% בני 59-40. חלקם של בעלי זכות בחירה בני 60 ומעלה עומד על כ-25%. 77% מבעלי זכות הבחירה הם יהודים, 11% מהם חרדים. 17% מבעלי זכות הבחירה הם ערבים.

  • 12:27/הליכוד נגד שקד: "הורסת למחנה הימין את הסיכוי לנצח בבחירות"

    הליכוד פרסמה סרטון שבו נטען כי "איילת שקד הורסת למחנה הימין את הסיכוי לנצח בבחירות, ולא בפעם הראשונה" וכי "קול לאיילת זה קול לשמאל".

    זאת, בהתבסס על ההקלטה שפורסמה אתמול בוואלה! שבה אמיתי פורת, מקום שלישי בבית היהודי, הודה כי מפלגתה של שקד ממשיכה להתמודד בבחירות לכנסת ה-25, למרות שבסקרים אינה עוברת את אחוז החסימה, על מנת שיידעו להעריך את כוחה לעתיד, בדומה לטעתנו למהלך שביצע בעבר יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר כדי שיידעו "להחשיב את כוחו", כלשונו.

    לכתבה המלאה >

  • 23:06/שקד מנהלת מגעים עם קארה לפרישתו מהמרוץ לכנסת ולתמיכתו בה

    איילת שקד ואביר קארה מנהלים מגעים לפרישתו של קארה מהמרוץ לכנסת ה-25 בבחירות הקרובות וכן על פרסום הודעה פומבית שלו על תמיכה בה ובמפלגת הבית היהודי. זאת, בתמורה להבטחה של שקד לתת לו תיק כלכלי אם היא תעבור את אחוז החסימה ותהיה חלק מהממשלה הבאה.

    שקד העבירה לקארה את ההצעה והוא שוקל אותה ואמור להחזיר לה תשובה ביממה הקרובה. קארה עזב את מפלגת ימינה בחודש אוגוסט בעקבות ויכוח עם שקד על מיקומו ברשימה לכנסת ה-25. הוא דרש את המקום הרביעי אך היא סרבה ובהמשך הוא הקים את מפלגת חופש כלכלי שאינה עוברת את אחוז החסימה בסקרים.

    המהלך אמור לסייע לשקד לעבור את אחוז החסימה ולהוסיף לה מספר נוסף של אלפי קולות. קארה מבחינתו יפרוש מהמרוץ שבו וייתכן כי אם המרוץ של הבית היהודי יסתיים בהצלחה הוא אף יקבל תיק בממשלה.

    אביר קארה ואיילת שקד. מארק ניימן, לע"מ,
    אביר קארה ואיילת שקד/מארק ניימן, לע"מ
  • 21:35/יש עתיד לא תשכנע מצביעי שמאל להצביע למפלגה

    ברקע החשש שמרצ ומפלגת העבודה לא יעברו את אחוז החסימה, ביש עתיד הורו לפעילים הפועלים במטה המתלבטים לא לפעול לשכנוע מצביעי מפלגות השמאל להצביע עבור המפלגה. בימים האחרונים בכירים במרצ ומפלגת העבודה העבירו ביקורת על יו"ר המפלגה ראש הממשלה יאיר לפיד שמקדם את קמפיין המפלגה הגדולה ועלול לסכן את מפלגות השמאל, שמקבלות 4-5 מנדטים בסקרים, מתחת לאחוז החסימה. בעקבות החשש, במטה יש עתיד הנחו את המוקד הטלפוני שפונה לבוחרים מתלבטים להמליץ למי ששוקל להצביע עבודה או מרצ - לא להצביע ליש עתיד.

    לפיד עצמו אמר היום בראיון לערוץ 12 כי הוא אינו מכיר אף סקר שבו העבודה ומרצ לא עוברות את אחוז החסימה והוסיף: "אני לא עובד על מרצ והעבודה". לדבריו, מדובר ב"שתי מפלגות ראויות, שצריכות להיות בקואליציה הבאה". הוא טען כי במטה יש עתיד עוקבים אחר הסקרים "כל הזמן" כדי לוודא שיש עתיד לא גדלה ומסכנת את המפלגות הקטנות.

    ראש הממשלה, יאיר לפיד בכנס הארץ 24 באוקטובר 2022. ראובן קסטרו
    ראש הממשלה יאיר לפיד, השבוע/ראובן קסטרו
  • עוד באותו נושא:
  • בחירות 2022
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully