וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

האזהרה של נתניהו והעקיצה של שקד: הקרב בין הליכוד לבית היהודי נמשך

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 12:11

הליכוד הגיבה לפרסום הקלטת בכיר הבית היהודי בוואלה!, בו הוא הסביר מדוע המפלגה לא פורשת מהמרוץ לכנסת, ותקפה: "שקד הורסת למחנה הימין את הסיכוי לנצח בבחירות". שקד פרסמה בתגובה סרטון עם פעילי המפלגה כשמסכות לפניהם - ותקפה את נתניהו

בווידאו: הקרב בין הליכוד לשקד נמשך: "הורסת למחנה הימין"/אתר רשמי

הליכוד פרסמה היום (חמישי) סרטון שבו נטען כי "איילת שקד הורסת למחנה הימין את הסיכוי לנצח בבחירות, ולא בפעם הראשונה" וכי "קול לאיילת זה קול לשמאל".

זאת, בהתבסס על ההקלטה שפורסמה אתמול בוואלה! שבה אמיתי פורת, מקום שלישי בבית היהודי, הודה כי מפלגתה של שקד ממשיכה להתמודד בבחירות לכנסת ה-25, למרות שבסקרים אינה עוברת את אחוז החסימה, על מנת שיידעו להעריך את כוחה לעתיד, בדומה לטעתנו למהלך שביצע בעבר יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר כדי שיידעו "להחשיב את כוחו", כלשונו.

בנימין נתניהו, איילת שקד. ראובן קסטרו, פלאש 90 - יונתן זינדל, עיבוד תמונה
"איילת שקד הורסת למחנה הימין את הסיכוי לנצח". נתניהו ושקד/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו, פלאש 90 - יונתן זינדל

שקד החליטה להגיב לנתניהו, ובסרטון שפרסמה היא הופיעה ולצדה פעילי המפלגה עם מסכות על פניהם, עקיצה למסיבת העיתונאים שנתניהו ערך עם חברי מפלגתו בבית המשפט במסגרת המשפט המתנהל נגדו.

"נתניהו", אמרה שקד, "אתם אומרים שלהצביע לבית היהודי זה לזרוק את הקולות לפח. הרי אתם יודעים שזה לא משנה ליחסים בין הגושים". שקד בסרטון ביקשה להציג את הסיבה "למה צריך את הבית היהודי בכנסת הבאה" ותקפה את נתניהו שהצביע בעד ההתנתקות שלוש פעמים, מסר את חברון לפלסטינים, שחרר יותר מ-1,000 מחבלים, והיא לעומת זאת הקימה 14 יישובים חדשים בנגב ואיזנה וגיוונה את מערכת המשפט. בסוף הסרטון נאמר "נתניהו, אל תאמר על הימין. רק הבית היהודי זה ניצחון בטוח לימין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully