וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עדכון המדגמים: בל"ד מגרדת את אחוז החסימה

עודכן לאחרונה: 2.11.2022 / 3:32

על פי נתוני מדגמי הערוצים, גוש נתניהו זוכה לפחות ל-61 מנדטים, בעוד הממשלה הנוכחית מקבלת כ-55. במטות של המפלגות של נתניהו ובן גביר חגגו את התוצאות. פעילי ש"ס צהלו במטה המפלגה בירושלים וקראו "ליברמן למזבלה". בכיר ביש עתיד: לא נשב עם נתניהו

בחירות 2022 | ישראל בוחרת. עיבוד תמונה, אתר רשמי
בחירות 2022 | ישראל בוחרת/אתר רשמי
  • 03:31/נתניהו בחגיגות מטה הליכוד: "זכינו להבעת אמון אדירה מהעם"

    ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו בירך על הישג מפלגתו כפי שעולה ממדגמי תוצאות הבחירות בערוצי הטלוויזיה, אך הזהיר כי יש לחכות לתוצאות האמת. "אני מנוסה, עדיין צריכים לחכות לתוצאות האמת. אבל הדרך שלנו הוכיחה את עצמה, מ-52 מנדטים בבחירות האחרונות אנחנו על סף ניצחון גדול מאד", אמר נתניהו בהצהרתו במטה הליכוד בבנייני האומה.

  • 03:02/היחידה לאבטחת אישים תגברה את האבטחה סביב נתניהו לקראת כניסתו האפשרית לתפקיד

    היחידה לאבטחת אישים תיגברה את מעטפת האבטחה סביב יו"ר הליכוד בנימין נתניהו. זאת, לקראת כניסתו האפשרית לתפקיד ראש הממשלה.

  • 01:31/גנץ: "נפעל לייצר מסגרת פעולה רחבה"

    יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ הגיע הלילה (רביעי) למטה המפלגה לאחר פרסום תוצאות מדגמי הבחירות ואמר כי הוא יפעל "לייצר מסגרת פעולה רחבה". הוא הודה לפעילי השטח על עבודתם: "מודה לכם על האכפתיות". הוא הודה גם לשותפיו לרשימה גדעון סער וגדי אייזנקוט ואמר: "אני יודע שהשותפות שלנו תימשך". גנץ הוסיף כי ימתין לתוצאות האמת והדגיש כי "את הדרך שלנו רק התחלנו".

  • 00:33/עדכון מנדטים בחדשות 13: לפיד נחלש במנדט, ליברמן מתחזק

    על פי עדכון המנדטים ביש עתיד, יש עתיד נחלשת במנדט ומקבלת 23 מנדטים, לעומת זאת ישראל ביתנו מתחזקת ומקבלת חמישה. תמונת הגושים לא משתנה, כשגוש נתניהו נותר עם 62, ואילו גוש לפיד עם 54.

  • 00:08/בן גביר במטה עוצמה יהודית: "אנחנו מייצגים את כולם"

    יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר הגיע למטה מפלגתו לשאת דברים. "זוכר את החגיגות של הבחירות הקודמות, ובבוקר קמנו לממשלה עם רע"ם. אנחנו מייצגים את כולם - שמבקשים שינוי אמיתי. מבקשים להפריד בין מי שנאמן למדינת ישראל למי שחותר תחת קיומה".

    בווידאו: הצהרתו של איתמר בן גביר/מערכת וואלה!
  • 00:04/דרעי חגג במטה ש"ס: "ליברמן בדרך הביתה"

    יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיע למטה המפלגה בירושלים, וחגג עם פעיליו, שקראו "ליברמן הביתה". דרעי השיב: "אתם לא צריכים לצעוק את זה, הוא בדרך לשם".

  • 00:02/אחרי סגירת הקלפיות: שיעור ההצבעה עמד על 71.3% - הגבוה ביותר מ-2015

    ועדת הבחירות המרכזית עדכנה כי אחרי סגירת הקלפיות בשעה 22:00 שיעור ההצבעה עמד על 71.3%, הנתון הגבוה ביותר מאז 2015, אז עמד אחוז ההצבעה על 71.15%.

    אחוזי ההצבעה בבחירות. עיבוד תמונה, אתר רשמי
    אחוזי ההצבעה בבחירות/אתר רשמי, עיבוד תמונה
  • 23:55/בנט על שקד: "נלחמה כמו פייטרית אמיתית למען ערכיה ואמונותיה"

    ראש הממשלה לשעבר נפלתי בנט הביע תמיכה ביו"ר הבית היהודי איילת שקד, שלפי תוצאות המדגמים לא עוברת את אחוז החסימה. "אני מבקש להביע הערב הערכה ליו"ר הבית היהודי ושרת הפנים איילת שקד שנלחמה כמו פייטרית אמיתית למען ערכיה ואמונותיה", כתב בציוץ בטוויטר. "בהצלחה איילת".

  • 23:42/ליברמן בתגובה למפלה במדגמים: "אני חש אכזבה"

    יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הגיב למפלה במדגמים, שלפיהם מפלגתו מקבלת כארבעה מנדטים. לדברי ליברמן, הוא חש אכזבה. "נכבד את הכרעת הבוחר", אמר.

    בווידאו: הצהרתו של אביגדור ליברמן/מערכת וואלה!
  • 23:15/הליכוד: חשש לזיופים בקלפיות

    מפלגת הליכוד פנתה למפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי, בפניה רשמית בדרישה לשמור על טוהר המידות ולאבטח באופן מיידי קלפיות שנרשמו בהן אירועים חריגים של אלימות ואיומים כלפי משקיפים. יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ביקש לתגבר תשומת לב לכל דיווח על זיופים בקלפיות. בוועדת הבחירות המרכזית השיבו לטענות הליכוד, ומסרו כי לא הגיעו דיווחים על אירועים יוצאי דופן. "הספירה מתקדמת כרגיל אין שום דיווח על אירוע יוצא דופן", נמסר בהודעה.

    יו"ר בל"ד, סאמי אבו שחאדה. יואב איתיאל
    יו"ר בל"ד, סאמי אבו שחאדה/יואב איתיאל
  • 23:13/אחרי עדכון המדגמים: בל"ד מגרדת את אחוז החסימה

    על פי פרסום מדגמי ערוצי החדשות, בל"ד קרובה לאחוז החסימה ומסכנת את 61 המנדטים של גוש נתניהו. יו"ר בל"ד, סמי אבו שחאדה, טען בשיחה עם רדיו נאס כי מפלגתו עוברת את אחוז החסימה. אם המפלגה אכן תעבור את אחוז החסימה, גוש הימין ירד ל-60 מנדטים. במקביל, ברע"ם הביעו שביעות רצון מהתוצאות, שהציגו כי המפלגה מקבלת חמישה מנדטים.

  • עוד באותו נושא:
  • בחירות 2022
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully