וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד התקשר לנתניהו לברך אותו על נצחונו בבחירות

עודכן לאחרונה: 3.11.2022 / 22:23

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד במהלך נאומו לאחר תוצאות המדגם 2 בנובבמר 2022. רויטרס
יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד במהלך נאומו לאחר תוצאות המדגם 2 בנובבמר 2022/רויטרס
  • 21:07/זלנסקי בירך את נתניהו על זכייתו בבחירות לכנסת

    נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי בירך את יו"ר הליכוד בנימין נתניהו על זכייתו בבחירות לכנסת. "תמיד חשוב לראות דמוקרטיה אמיתית בפעולה, ולשתף ערכים ואתגרים משותפים, שעתה דורשים שיתוף פעולה אפקטיבי. אנו מצפים לפתוח דף חדש של שיתוף פעולה עם ממשלת ישראל החדשה, למען תועלתן של אוקראינה וישראל", כתב בטוויטר.

  • 20:01/ביידן צפוי להתקשר לנתניהו בימים הקרובים

    נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן צפוי להתקשר לבנימין נתניהו במהלך סוף השבוע או בתחילת השבוע הבא ולברך אותו על הניצחון בבחירות - כך אמר מקור אמריקני.
  • 19:39/ראש ממשלת הונגריה אורבן בירך את נתניהו

    ראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן בירך את בנימין נתניהו על "ניצחונו הגדול". "זמנים קשים דורשים מנהיגים חזקים. ברוך שובך", צייץ אורבן, מהראשונים בעולם לברך את יו"ר הליכוד.

  • 19:30/יו"ר נעם: "נבחן את ביטול מצעד הגאווה מבחינה משפטית"

    יו"ר מפלגת נעם, ח"כ אבי מעוז, אמר בתכנית חמש בערב עם יניר קוזין וישי שנרב בגלצ כי "נבחן את ביטול מצעד הגאווה מבחינה משפטית. מי עושה בפרהסיה הציבורית מצעד שכל כולו פרובוקציות? אתה יודע כמה מצעד כזה בירושלים פוגע בנו?".

  • 18:35/מיכאלי: "מי שניהל את הקרב הזה, ניהל אותו לא טוב"

    לכתבה המלאה >

  • 18:30/לפיד התקשר לנתניהו לברך על נצחונו בבחירות

    ראש הממשלה יאיר לפיד התקשר ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו כדי לברך אותו על נצחונו בבחירות, ועדכן אאותו שהנחה את כל זרועות משרדו להכין העברת שלטון מסודרת. "מדינת ישראל היא מעל לכל שיקול פוליטי. מאחל לנתניהו בהצלחה למען עם ישראל ומדינת ישראל", מסר לפיד.

  • 17:12/לאחר ספירת 99% מהקולות, הליכוד יורד במנדט לטובת ישראל ביתנו

    לאחר ספירת 99% מהקולות, הליכוד יורד במנדט אחד לטובת ישראל ביתנו. נכון לעכשיו, הליכוד זוכה ל-31 מנדטים, ומעמיד את גוש נתניהו על 64 מנדטים. מפלגת ישראל ביתנו זוכה ל-6 מנדטים ומעמידה את הקואליציה הנוכחית בתוספת חד"ש-תע"ל על 56 מנדטים.

  • 16:37/גלאון: "תוצאות הבחירות הן אסון למרצ, למדינה ולי"

    יו"ר מרצ זהבה גלאון הגיבה רשמית לתוצאות הבחירות בסרטון שפרסמה, בו אמרה: אסון למרצ, אסון למדינה, וכן - גם אסון אישי עבורי", אמרה. "הניצחון של הצד הימני הוא לא באמת ניצחון. יש מספר שווה של ישראליות וישראלים שמאמינים בזכויות אדם, בסיום הכיבוש ובצדק חברתי. אנחנו נמשיך להילחם - ובסוף ננצח".

  • 09:04/לפיד ייכנס ישיבת סיעה ראשונה מאז הבחירות, צפוי להתקשר לנתניהו

    יו"ר יש עתיד ראש הממשלה יאיר לפיד יכנס אחר הצהריים ישיבת סיעה ראשונה מאז נודעו תוצאות הבחירות. עם פרסום התוצאות הסופיות הוא צפוי להתקשר ליו"ר הליכוד בנימין נתניהו ולברך אותו על ניצחונו. ביש עתיד אומרים כי לפיד הנחה את לשכת ראש הממשלה ושרי יש עתיד להיערך להעברת השלטון באופן אחראי ומסודר, לטפל בכל פניות הציבור הפתוחות, ולהפגין אחריות על כל הנושאים עד הרגע האחרון.

  • 07:22/נתניהו החל בשיחות להקמת ממשלה בראשותו

    התוצאות הסופיות עדיין לא פורסמו, אבל נתניהו החל לערוך כבר שיחות לקראת הקמת הממשלה הבאה בראשותו. נתניהו נפגש אתמול בתל אביב עם יו"ר ש"ס אריה דרעי. השניים נועדו ממושכות ונתניהו חזר על כוונתו להודיע לנשיא "עלה בידי" במקביל להשבעת הכנסת בעוד כשבועיים ולפתוח במו"מ מואץ עם שותפיו כבר בשבוע הבא.

  • 07:15/91% מהקולות נספרו: מרצ לא עוברת את אחוז החסימה, גוש נתניהו עם 65 מנדטים

    לפי ספירת 91% מקולות המצביעים בבחירות, שהם יותר מארבעה מיליון איש, הגוש בהובלת יו"ר הליכוד בנימין נתניהו זוכה ל-65 מנדטים כשהגוש בהובלת יו"ר יש עתיד יאיר לפיד עם 50 מנדטים. לפי ספירה זו, מרצ ובל"ד עדיין מתחת לאחוז החסימה.

    מפלגת הליכוד זכתה ל-32 מנדטים, יש עתיד עם 24, והמפלגה השלישית בגודלה - הציונות הדתית - זוכה ב-14 מנדטים. המחנה הממלכתי עם 12, ש"ס עם 11 ויהדות התורה עם שמונה מנדטים. ישראל ביתנו עם חמישה מנדטים, וכך גם רע"ם וחד"ש תע"ל. מפלגת העבודה עם ארבעה מנדטים.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully