וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדעון סער הודיע: לא מתמודד על תפקיד יו"ר הליכוד

11.12.2014 / 15:13

השר לשעבר פרסם פוסט בחשבון הפייסבוק שלו, שבו הבהיר סופית כי לא יתמודד בבחירות המקדימות נגד היו"ר המכהן, ראש הממשלה בנימין נתניהו. "בנסיבות שנוצרו, ולאחר ששקלתי היטב, החלטתי שלא להתמודד", כתב לפעיליו

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יאיר דניאל

(נתניהו בכינוס פעילים במצודת זאב)

השר לשעבר גדעון סער הודיע היום (חמישי) בצהריים כי לא יתמודד מול ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על תפקיד יו"ר הליכוד. "חברות וחברים יקרים", כתב סער אל תומכיו בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו. "בימים האחרונים קיבלתי פניות רבות ומרגשות של חברים בתנועה ואזרחים שקראו לי לשוב מפסק הזמן, שעליו הודעתי לפני כשלושה חודשים ולהתמודד לראשות הליכוד".

בחירות 2015 || כל הכותרות בוואלה! חדשות:
הרצוג מגן על הרוטציה עם לבני: "לא נסחטתי"
סקרים: מפלגה חדשה בראשות אריאל וישי תגרוף 7 מנדטים
נחשף שם מפלגתו החדשה של משה כחלון: "כולנו"

ישיבת ממשלה, יולי 2014. אלכס קולומויסקי, מערכת וואלה! NEWS
לא יתמודד. סער/מערכת וואלה! NEWS, אלכס קולומויסקי

לטענת סער, "הקשבתי לכולכם, למדתי הרבה, התייעצתי ושקלתי את הנושא בכובד הראש ובשיקול הדעת המתחייבים מהאחריות הכרוכה בהחלטה כזאת. עמדתי היתה שונה, אך אני מכבד את החלטת מרכז הליכוד מאמש לקבל את הצעת ראש הממשלה ויו"ר התנועה לשנות ולהקדים את המועד שכבר נקבע לפריימריז לראשות הליכוד".

לסיום, כתב סער כי "בנסיבות שנוצרו, ולאחר ששקלתי היטב, החלטתי שלא להתמודד על ראשות הליכוד בעת הזאת. אני מודה מקרה לב לכל מי שפנה: על האמון ועל התמיכה החמה. תודה".

בשבוע האחרון שקל סער לשוב מפסק הזמן שעליו הודיע לפני כמה חודשים ולהתמודד מול נתניהו על הנהגת המפלגה בפריימריז שנקבע תחילה ל-6 בינואר. אולם, אתמול החליט מרכז הליכוד לאמץ ברוב של 65% לעומת 35% מתנגדים את הצעתו של ראש הממשלה נתניהו, שלפיה, בין היתר, יוקדמו הבחירות המקדימות לראשות המפלגה ל-31 בדצמבר. קיום הבחירות בתאריך זה היה מקשה מאוד על סער לעשות את ההכנות הדרושות לצורך ההתמודדות, ובשל כך החליט לבסוף שלא להתמודד.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully