וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליכוד נגד ליברמן: "בחירה בו תעלה ממשלת שמאל"

13.12.2014 / 18:01

במפלגתו של נתניהו מיהרו להגיב לדברי שר החוץ, שאמר כי אינו פוסל ישיבה בממשלה עם הרצוג: "הצבעה לליברמן עלולה לנייד קולות מהימין לשמאל". על הביקורת בנוגע ל"צוק איתן": "ראש הממשלה ניהל את המבצע באחריות"

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

הליכוד לא נותר אדיש לדבריו של שר החוץ, אביגדור ליברמן, שאמר היום (שבת) באירוע "שבתרבות" בתיאטרון הלאומי "הבימה" שבתל אביב כי הוא לא פוסל ישיבה בממשלה העתידית עם יו"ר מפלגת העבודה, יצחק הרצוג. "דברי ליברמן לגבי נכונותו לשבת בממשלה בראשות הרצוג מוכיחים כי הצבעה לליברמן עלולה לנייד קולות מן הימין אל השמאל ולהביא להקמתה של ממשלת שמאל", נמסר מהליכוד. "ברור כי כל מי שרוצה ממשלה חזקה ורחבה בראשות נתניהו, המבוססת על גוש הימין והימין-מרכז, צריך להצביע הפעם לליכוד בראשות נתניהו".

בליכוד התייחסו גם לביקורת שהשמיע ליברמן על אופן ניהול מבצע "צוק איתן" על ידי ראש הממשלה. "ראש הממשלה בנימין נתניהו ניהל את מבצע 'צוק איתן' בתקיפות ובאחריות, יחד עם שר הביטחון והרמטכ"ל, ולא נגרר להצעות שונות ומשונות. המבצע נוהל מתוך ראייה כוללת של שמירה על ביטחון המדינה ועל חיי האזרחים וחיילי צה"ל", נטען.

מישראל ביתנו נמסר בתגובה: "אזרחי ישראל מעוניינים לשמוע דעות ולא השמצות ואנו נמשיך לדבר לעניין, על איך שומרים על מדינת ישראל כמדינה יהודית וחזקה ולא ניגרר לעימותים מיותרים".


בחירות 2015 || כל הסיפורים החמים בוואלה! חדשות:
לבני: "מוכנה לשלם מחיר כדי שהיעד יושג"
בדרך לפרוש מש"ס? ישי קיבל ברכה מהרב שטיינמן
הרצוג ולבני בגבול עזה: "אין פשרות מול הטרור"

בנימין נתניהו. GettyImages
"הצבעה לליברמן עלולה לנייד קולות מן הימין אל השמאל". יו"ר הליכוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו/GettyImages

בדבריו היום בירך שר החוץ על האיחוד בין הרצוג לבין ראשת התנועה, ציפי לבני, אך הוסיף כי היה שם "פספוס גדול" בעקבות הסיכום על רוטציה בין השניים אם תרכיב הרשימה המשותפת את הממשלה הבאה. "אני חושב שיצירת מסגרות גדולות זה דבר מבורך", הסביר ליברמן. "עם זאת, אני חושב שהייתה שם גם החמצה ופספוס גדול. במקום לדבר על המהות מדברים עוד פעם על הרוטציה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שר החוץ אביגדור ליברמן באירוע שבתרבות ב"הבימה", תל אביב, 13 בדצמבר 2014. יותם רונן
"צריך להיות ענייניים". ליברמן בתל אביב, היום/יותם רונן

לדבריו של ליברמן, הוא לא נמנה עם "מחנה רק לא ביבי" ועל אף חילוקי הדעות בינו לבין נתניהו, שהובילו לפירוק השותפות בין הליכוד לישראל ביתנו, הוא מעריך אותו.

"הגישה הזאת של לפסול מישהו בגלל יחסים אישיים או ויכוח לא מהותי היא לא נכונה", אמר ליברמן. "צריך להיות ענייניים. מעולם לא פסלנו איש - ישבתי עם בוז'י ועם ציפי בממשלה ואפילו הצטרפתי לממשלת אולמרט בניגוד לאינטרס האלקטורלי שלי".

הוא הוסיף כי "ישראל ביתנו ישבה עם החרדים, עם קדימה, עם הליכוד ועם שינוי. מה שחשוב זה מהות הנושאים ובמה מטפלים. יש לנו תנאים מהותיים וגם פרסמנו אותם, כמו הסדר אזורי כולל".


לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully