וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הריבים עם בנט מאחוריי": דני דיין הצטרף לבית היהודי

14.12.2014 / 9:00

שר הכלכלה הציג את ראש מועצת יש"ע לשעבר, שיתמודד על מקום ברשימת הבית היהודי לכנסת. "דני איש של אמת", אמר בנט. דיין: "בנט התבגר, חילוקי הדעות חשובים כשלג דאשתקד"

צילום: עומר מירון, עריכה: גדי וינסטוק

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט הציג היום (ראשון) את ראש מועצת יש"ע לשעבר, דני דיין, שהצטרף למפלגה. דיין התמודד בעבר על מקום בכנסת מטעם מפלגת "התחייה", אולם בשני המקרים שבהם רץ - לא נבחר לבסוף. "זה לא סוד שדרכנו ידעה עליות ומורדות", התייחס בנט לוויכוחי העבר הפומביים עם דיין, "אבל זה מאחורי. דיין הוא איש של אמת. דווקא בזמן שיש כאלה שמחליפים דעות, דני הוא עקבי".

"אני שמח להיות במסגרת שבה אני יכול להביע את דעתי ללא היסוס", אמר דיין. על חילוקי הדעות עם בנט, אמר דיין כי "שנינו אנשים דעתניים, עם עקרונות שאנחנו לא מוותרים עליהם בקלות. זה תמיד היה טקטי ולא אידיאולוגי". דיין ציטט מדבריו של ח"כ לשעבר בני בגין, משפט שנאמר במקור על נתניהו: "אני הזדקנתי בשלוש שנים, בנט התבגר בשלוש שנים. אם תעלו לבוידעם תמצאו דברים שאמרו זה על זה, אך זה חשוב בעיניי כשלג דאשתקד".

יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט וח"כ יוני שטבון בוועידת הבית היהודי, ספטמבר 2014. ראובן קסטרו
"אני הזדקנתי, הוא התבגר", אמר עליו דיין. בנט/ראובן קסטרו

לדברי דיין, בבחירות הקרובות למחנה הימין יהיו שני עמודי תווך - הליכוד והבית היהודי. "לכן, השיקול שהיה לפני שנתיים לבוחר - לא קיים היום. רק עם בית יהודי חזק, ציפי לבני לא תעסוק שוב במשא ומתן עם הפלסטינים". כשנשאל דיין אם הוא פוסל ישיבה בקואליציה עם לבני, הסתייג ואמר: "אני לא מרכיב ממשלות. אני מקווה שתקום ממשלה שכל מרכיביה יהיו מהימין".

בחירות 2015 - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
אפקט ישי: כיצד תשפיע פרישתו מש"ס על המפלגה?
הערבייה המוסלמית שחוברת לנפתלי בנט
מאוכזבי בנט ודרעי: "נערכים לריצה של ישי ואריאל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully