וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: הזינוק של הרצוג ולבני נבלם, נתניהו משווה

מסקר שערך מכון "פאנלס פוליטיק" ושפורסם בערוץ הכנסת עולה שהרשימה המשותפת זוכה ב-22 מנדטים - ירידה של מנדט אחד בהשוואה לסקר מהשבוע שעבר, לעומת הליכוד, שעולה במנדט אחד. בנט נחלש אף הוא ל-16 מנדטים, ואילו מרצ מתחזקת

ציפי לבני ויצחק בוז'י הרצוג במסיבת עיתונאים, דצמבר 2014. דרור עינב
ירדו במנדט אחד. לבני והרצוג ביום שבו הודיעו על ריצה משותפת/דרור עינב

הסחף אחרי הרשימה המאוחדת של יו"ר העבודה ח"כ יצחק הרצוג ושל יו"ר התנועה ח"כ ציפי לבני לכאורה נבלם – כך עולה מסקר חדש שפורסם היום (שני) בתכנית "הצוללת" בערוץ 99 – ערוץ הכנסת. על פי הסקר, שנערך אתמול על ידי מכון "פאנלס פוליטיק" בראשות מנחם לזר, הרשימה המשותפת זוכה ב-22 מנדטים לעומת 23 בסקר דומה שנערך בשבוע שעבר. יצוין כי שינוי כזה הוא עדיין בגדר הטעות הסטטיסטית.

מנגד, מפלגת הליכוד בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו מתחזקת במעט ומקבלת מנדט אחד יותר מהשבוע שעבר עם 22 מנדטים. בכך היא משתווה לרשימה המאוחדת של הרצוג ושל לבני. עוד עולה מהסקר כי גם התמיכה במפלגת הבית היהודי בראשות שר הכלכלה נפתלי בנט נמצאת במגמת ירידה לעומת השבוע שעבר - 16 מנדטים לעומת 18.

עוד חדשות על בחירות 2015
אלי ישי נערך לפרישה: שוקל להקים מפלגה חדשה בשם "מרן"
אלדד יניב יתמודד בעבודה: "רוצה להיות חלק מתיקון"
"למחנה הלאומי יש יותר ממועמד אחד לראשות הממשלה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בכנס השנתי של פורום הגיוס לעדה הנוצרית לצה"ל, נצרת עילית. דצמבר 2014. ערן גילווארג
מתחזק. ראש הממשלה בנימין נתניהו/ערן גילווארג

כמו כן, "גוש המרכז" נמצא במגמת עלייה קלה - מפלגת ישראל ביתנו בראשות שר החוץ אביגדור ליברמן ומפלגת כולנו של משה כחלון עלו כל אחת במנדט נוסף, ושתיהן זוכות בסקר זה ב-10 מנדטים לעומת 9 בסקר הקודם. יש עתיד בראשות יאיר לפיד שומרת על כוחה בהשוואה לסקר הקודם עם 9 מנדטים.

החרדים זוכים ל-14 מנדטים - יהדות התורה שומרת על כוחה עם 8 מנדטים ואילו ש"ס זוכה ל-6 - ירידה של מנדט אחד בהשוואה לסקר מהשבוע שעבר. בנוסף לכך, מרצ מתחזקת ועולה מ-6 מנדטים ל-7, חד"ש ורע"ם-תע"ל שומרות על כוחן עם 5 מנדטים כל אחת ואילו קדימה ובל"ד לא עוברות את אחוז החסימה.

בסקר השתתפו 503 חברים בפאנל הפוליטי של Panel4All לביצוע מחקרים על גבי האינטרנט. הסקר בוצע על בסיס מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל מגיל 18 ומעלה. טעות הדגימה המרבית בסקר זה היא 4.5%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully