וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ שטרן פורש מהתנועה: "מקומי הטבעי לא במפלגה"

21.12.2014 / 0:45

ח"כ אלעזר שטרן שלח מכתב ליו"ר ציפי לבני, שבו מסר את החלטתו שהתקבלה לאחר שהבין כי לא יקבל שריון ברשימה המשותפת של התנועה והעבודה. "המחיר עבור האיחוד כבד מדי". לבני: "מאחלת לו בהצלחה"

ח"כ אלעזר שטרן בישיבת סיעה של התנועה, אוקטובר 2013. נועם מושקוביץ
"עמדותיי נמצאות במרכז המפה הפוליטית". ח"כ אלעזר שטרן/נועם מושקוביץ

ח"כ אלעזר שטרן (התנועה) הודיע אתמול (שבת) כי הוא פורש מהמפלגה ולא ירוץ מטעמה בבחירות הקרובות. זאת, לאחר שהבין כי אין לו סיכוי לקבל שריון ברשימה המשותפת של התנועה והעבודה, וטרם ברור לאן הוא ממשיך מבחינת החיים הפוליטיים. ח"כ שטרן שלח ליו"ר מפלגתו ח"כ ציפי לבני את מכתב הפרישה, שבו פירט את הסיבות שהובילו למהלך.

"בימים אלו אני 'מחשב מסלול מחדש' ובוחן את הדרך הנכונה להמשיך לשרת את הציבור והמדינה, בין אם בבית המחוקקים ובין אם בעשייה בשדות אחרים, כפי שעשיתי טרם כניסתי לכנסת", כתב שטרן במכתב הפרישה שלו. "עשייה זאת יכולה למצוא ביטוי במסגרת פוליטית מתאימה אחרת, וכפי שכבר ציינתי כמה פעמים בעבר, גם 'חזרה לאזרחות' הנה עבורי אפשרות סבירה ומכובדת המאפשרת תרומה למדינה בנושאים שבהם אני פועל ומאמין".

עוד על בחירות 2015
הימין נגד לבני: "בבחירות האלו כל הקווים האדומים נחצים"
יחימוביץ' נגד ליברמן: "מעורר בי חלחלה, יש גבול לספינים"
חיים ילין הצטרף ליש עתיד: "לנתניהו אין נחישות להנהיג"

מסיבת העיתונאים האחרונה של מפלגת התנועה לפני יום הבחירות, ינואר 2013. טלי מאייר
"מכבדת את החלטתו". לבני ושטרן לפני הבחירות ב-2013/טלי מאייר

שטרן טען כי בפגישה שערך עם ח"כ לבני ביום חמישי האחרון הוא הבהיר את השגותיו באשר לחבירה למפלגת העבודה "בדרך ובתנאים שבה היא נעשתה". לדבריו, "מדובר במחיר כבד מדי עבור רוטציה עבורך (לבני) ונסיבות נוספות שלא זו העת לפרטן. לאחר ששמעתי אותך ברב-קשב ולאור התנהלותך לאחרונה, התחזקה בי ההבנה שמקומי הטבעי איננו במפלגת התנועה בצורתה העתידית המסתמנת, ואתקשה מאוד להמשיך ולמלא את תפקידי הציבורי במסגרת זו. לנוכח האמור לעיל ובהתחשב בעמדותיי אשר מוצבות במרכז המפה הפוליטית, הנני להודיעך כי החלטתי לפרוש מהמפלגה. מאחל לך בהצלחה".

בתגובה על פרישתו, מסרה לבני: "אני מכבדת את החלטתו של שטרן לפרוש". לדבריה, "שטרן הוא אדם ערכי, שבתקופת כהונתנו המשותפת פעלנו לקידום יהדות פתוחה ומקרבת ואני בטוחה שהוא יוכל לתרום למדינת ישראל בכל מקום שיהיה. אני מאחלת לו בהצלחה מכל הלב".

(עדכון ראשון: 20:45)

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully