וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו עוקץ את לבני: "לא חזרנו לכותל כדי להגיע אליו בנגמ"שים"

ראש הממשלה ביקר את דבריהם של מנהיגי התנועה והעבודה, שלפיהם הכותל יישאר בריבונות ישראלית, וטען בפני באי חידון התנ"ך: "שמעתי מאנשים שהם מוכנים לתת לפלסטינים בירה בירושלים. אז איך הכותל יישאר בידינו? כמובלעת?"

צילום: עומר מירון, עריכה: שניר דבוש

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (שלישי) לאפשרות של ריבונות פלסטינית במזרח הבירה בהסכם שלום עתידי, ותקף את חברי הכנסת ציפי לבני ויצחק הרצוג, שביקרו בכותל שלשום והבטיחו כי הוא יישאר בריבונות ישראלית. "שמעתי מאנשים שהם מוכנים לתת לפלסטינים בירה בירושלים. שמעתי מישהו, מישהי, אומרים שהכותל יישאר בידינו", אמר נתניהו בפתח חידון התנ"ך למבוגרים בירושלים. "איך הוא יישאר בידינו? כמובלעת בשטח הפלסטיני? ואיך נגיע אליו? בשיירות? בהליקופטרים? בנגמ"שים? לא חזרנו לכותל אחרי אלפיים שנה כדי להגיע אליו בנגמ"שים".

בחירות 2015 || כותרות נוספות:
אתם הכרעתם: הנושא החשוב בבחירות - חברה וכלכלה
השב"כ הורה להרצוג לנסוע בכלי רכב משוריין
ראשי האוניברסיטאות: "לאפשר לסטודנטים להצביע בקמפוס"

בנימין נתניהו. GettyImages
"איך נגיע לכותל? בשיירות? בהליקופטרים? בנגמ"שים?". נתניהו/GettyImages

נתניהו הוסיף: "אני אומר לכם היום, בנר אחרון של חג החנוכה – הכותל יישאר בידינו. ירושלים המאוחדת כולה תישאר בידינו, ירושלים תישאר לנצח תחת ריבונות ישראל".

דבריו של נתניהו נאמרו, כאמור, בתגובה לדברי לבני שלשום, בביקורה בכותל עם הרצוג. "הצנחנים שבכו בכותל בזמן שחרור ירושלים היו דתיים, מסורתיים וחילונים, בני עיר ובני קיבוץ ומושב, מהמרכז ומהפריפריה - כולנו בכינו איתם בכי של התרגשות, בכי של עם שחוזר הביתה", כתבה לבני בעמוד הפייסבוק שלה. "השמחה וההתרגשות עטפו את כולנו כמו טלית של אושר שמכסה כל יהודי בארץ ובעולם. כך הרגשתי גם שנים אחר כך בטקס השבעת בני הצנחן בכותל. כאן זה המקום בו אנחנו מאוחדים וכך נשאר. המקום הקדוש הזה, המקום ההיסטורי הזה, המקום אליו אנחנו מחוברים במעמקי נשמתנו ישאר בריבונות מדינת ישראל לעד".

מאוחר יותר הגיבו הרצוג ולבני לדברי נתניהו ומסרו כי הוא מנצל את סוגיית ירושלים לצרכים פוליטיים. "ביבי כמו ביבי, מנצל את ירושלים לצרכים ציניים", אמרו. בהודעה משותפת של השניים נכתב כי "הציבור איבד את האמון בנתניהו ואנחנו נחליפו".

בהכנת הידיעה השתתף עמרי נחמיאס

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לבני והרצוג בכותל, שלשום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully