וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: אלי ישי לא עובר את אחוז החסימה, ליברמן יציב

30.12.2014 / 2:15

סקר חדשות 2 שנערך טרם פרסום הקלטת של הרב יוסף, מראה כי מצב מפלגתו של ישי בכי רע, וכי היא לא צפויה להיכנס לכנסת. ש"ס זוכה ל-6 מנדטים. ליברמן לא נפגע מהחקירות נגד מפלגתו, ושומר על 8. וכמה הליכוד והעבודה?

צילום: עומר מירון, עריכה: יאיר דניאל

הקלטת שפורסמה שלשום (ראשון) ובה נשמע הרב עובדיה יוסף מדבר בגנותו של יו"ר ש"ס אריה דרעי ובזכותו של ח"כ אלי ישי חוללה אמנם סערה רבתי בעולם החרדי, אולם האם הדבר יסייע לישי בקמפיין הבחירות לכנסת ה-20? לפי סקר חדשות 2 שפורסם אמש, ואשר נערך טרם פרסום הקלטת, מצב מפלגתו של ישי "העם איתנו" בכי רע, והיא לא עוברת את אחוז החסימה. ש"ס בראשות דרעי, שהספיק הערב להודיע כי הוא מבקש להתפטר מתפקידו, הייתה זוכה היום לשישה מנדטים. עדיין, מדובר בהתרסקות של ש"ס, שבכנסת הנוכחית יש לה 11 חברי כנסת.

לפי הסקר של מכון מדגם בפיקוח מינה צמח ומנו גבע, עולה כי יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן לא נפגע מהחקירות שנפתחו נגד בכירים במפלגתו במסגרת פרשת השחיתות המסועפת שנחשפה בשבוע שעבר. ליברמן זוכה לפי הסקר לשמונה מנדטים, בדיוק כפי שקיבל בסקר הקודם של המכון, שנערך בראשית החודש.

בחירות 2015 || סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
דרמה בש"ס: היו"ר אריה דרעי מבקש להתפטר
סרטון של מתמודד הבית היהודי בסגנון "ג'וי זה ג'וי"
ועדת הבחירות קבעה: לא יוצבו קלפיות באוניברסיטאות

אלי ישי והרב מאיר מזוז בכנס הפתיחה של מפלגת "העם איתנו", ישיבת כסא רחמים בני ברק, דצמבר 2014. ראובן קסטרו
לא עובר את אחוז החסימה. ישי/ראובן קסטרו

עוד עולה מהסקר, כי שתי המפלגות הגדולות בכנסת הקרובה יהיו הליכוד והאיחוד של העבודה והתנועה, שזוכות ל-24 מנדטים כל אחת – נתונים כמעט זהים לאלה שקיבלו שתי המפלגות בסקר הקודם של המכון. הבית היהודי בראשות בנט הייתה זוכה ל-16 מנדטים (מנדט אחד יותר מאשר בסקר הקודם), "כולנו" בראשות כחלון הייתה זוכה לתשעה מנדטים (מנדט אחד פחות מאשר בסקר הקודם), ויש עתיד הייתה זוכה לתשעה מנדטים – עלייה של מנדט אחד. יהדות התורה זוכה לשבעה מנדטים (ירידה של מנדט אחד), רע"ם-תע"ל לשישה מנדטים, חד"ש ובל"ד זוכות ברשימה משותפת לחמישה מנדטים, ומרצ לחמישה מנדטים – בדיוק כמו בסקר הקודם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ציפי לבני, בנימין נתניהו, יצחק הרצוג. דרור עינב  יואב דודקביץ', מערכת וואלה!
ראש בראש בראש. לבני, הרצוג ונתניהו/מערכת וואלה!, דרור עינב יואב דודקביץ'

בסקר של וואלה! חדשות ו-TNS טלסקר מסוף השבוע התקבלו כמה נתונים מעניינים. בין היתר נמצא כי בעוד שהליכוד מתחזק ל-24 במנדטים - דווקא גוש הימין מתכווץ במעט (בנט יורד ל-15 מנדטים לעומת 17 בסקר קודם).

הרשימה המשותפת של העבודה והתנועה בראשות הרצוג ולבני רשמה גם היא נתון נאה של 23 מנדטים. שבועיים אחרי הכרזת האיחוד, השניים לא מאבדים את מומנטום, ולפי כל הסקרים שהתפרסמו מאז, ישנו מאבק ראש בראש של הרשימה המשותפת מול הליכוד על הבכורה.

(עדכון ראשון: 20:15)

  • עוד באותו נושא:
  • בחירות 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully