וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: ש"ס עם 5 מנדטים, הרצוג ולבני מובילים

סקר חדש של ערוץ הכנסת ו"פאנלס פוליטיקס",שנערך לאחר פרסום הקלטת של הרב עובדיה יוסף, מראה כי מפלגתו החדשה של אלי ישי לא עוברת את אחוז החסימה. קרב צמוד בין העבודה לליכוד

בסקר שנערך אמש (שני) זכתה ש"ס, שבכנסת הנוכחית יש לה 11 חברי כנסת, לחמישה מנדטים בלבד. לפי הסקר, הרשימה המאוחדת של העבודה והתנועה מובילה עם 24 מנדטים.

סקר ערוץ הכנסת ו"פאנלס פוליטיקס" הוא הסקר הראשון שנערך לאחר פרסום הקלטת בה נשמע הרב עובדיה יוסף מדבר בגנותו של יו"ר ש"ס אריה דרעי ובזכותו של ח"כ אלי ישי. מפלגתו החדשה של ישי, "יחד", לא עוברת את אחוז החסימה לפי סקר זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפער קטן מרשימת "המחנה הציוני", זוכה הליכוד ל-23 מנדטים. הבית היהודי, לפי ערוץ הכנסת, זוכה ל-16 מנדטים, תוצאה זהה לסקר האחרון שנערך, על ידי חדשות 2.

עוד עולה מהסקר כי רשימה ערבית מאוחדת עשויה לזכות ב-12 מנדטים, יש עתיד ב-10 מנדטים, כולנו בראשות משה כחלון בתשעה מנדטים, יהדות התורה ומרצ בשמונה.

ייתכן כי החקירות שנפתחו כנגד בכירים במפלגת ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן במסגרת פרשת השחיתות המסועפת נותנות את אותותיהן. בסקר האחרון שנערך על ידי מכון מדגם בפיקוח מינה צמח ומנו גבע, זכתה המפלגה לשמונה מנדטים, (אותה תוצאה מסקר שנערך על ידי המכון בתחילת החודש) ואילו לפי הסקר הנוכחי היא זוכה לחמישה מנדטים בלבד.

הסקר קובע כי קדימה בראשות שאול מופז לא עוברת את אחוז החסימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully