וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסודנים הם סרטן, כפיים: הדרך של רגב לפסגת הליכוד

1.1.2015 / 16:37

חברת הכנסת השנויה במחלוקת הפכה בתום ספירת הקולות בפריימריז לאישה הראשונה במפלגת השלטון. מפליטת הפה על הזרים, דרך הנפנוף בדגל, ועד התמיכה ב"לסבים ובלסביות" - אלה הרגעים שהובילו אותה לקדמת הבמה

צילום: ערוץ הכנסת, באדיבות "אולפן שישי" – חדשות ערוץ 2, באדיבות mako, באדיבות חינוכית – שידורי בכורה ביוטיוב עורכת: הילה קובו, עריכת וידאו: יאיר דניאל

מתחתית הליכוד לצמרת: זה היה באוויר, ועכשיו זה ודאי - בתום ספירת הקולות בפריימריז של מפלגת השלטון נמצא שחברת הכנסת מירי רגב היא האישה החזקה בליכוד, לאחר שהתמקמה במקום הרביעי ברשימה לקראת הבחירות לכנסת ה-20.

בחירתה הגיעה לאחר תקופה ארוכה שבה דוברת צה"ל לשעבר ויו"ר ועדת הפנים של הכנסת עלתה לכותרות בשל פליטות פה, שיבושי לשון ואמירות שנויות במחלוקת בסוגיות כמו מעמדם של מבקשי מקלט או נאמנותם של חברי כנסת ערבים. לא רק בשל תוכן דבריה התפרסמה רגב - אלא גם בגלל הדרך "הצבעונית" שאמרה אותם. וואלה! חדשות סיכמה את רגעיה הגדולים בארבע השנים האחרונות.

בחירות 2015 || סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
הרצוג ולבני על רשימת הליכוד: השמות שהביאו אותנו למצב הזה
הקרב על המושב האחרון של הליכוד בכנסת – בין חוטובלי לדיכטר
גורם בש"ס על דרעי: "ההתפטרות שלו היא מהלך טקטי"

רגב בת ה-49 השתחררה מצה"ל בדרגת תת-אלוף אחרי שביצעה שורה של תפקידים, בהם הצנזורית הצבאית הראשית. לליכוד הצטרפה ב-2008 והתברגה במקום ה-34 של הרשימה לכנסת ה-18 ב-2009. אחרי ערעור שודרגה למקום ה-27. בכנסת ה-19 שימשה יו"ר ועדת הפנים.

אחרי היוודע התוצאות היום, התברר כי רגב היא המנצחת הגדולה של הפריימריז לאחר שהצליחה לזנק מהמקום ה-13 בכנסת הנוכחית למקום הרביעי ברשימה. רגב נהנתה מתמיכה של מרבית הפוקדים, וכיכבה ב"דילים" – גם של חיים כץ וגם ביהודה ושומרון. יחד עם תמיכה ממתפקדים לא מאורגנים, שאינם משתייכים לקבוצה מסוימת, היא הצליחה לא רק להיות האישה הראשונה ברשימת הליכוד, אלא גם לעקוף על הדרך את רוב בכירי המפלגה.

אלא שעל אף התוצאה המרשימה, יתקשה נתניהו לקדמה לשרה אחרי שאיימה כי אם ראש הממשלה לא ימנה אותה לממשלה הבאה היא "תעשה לו הפיכה". בכיר במפלגה אמר השבוע לוואלה! חדשות כי "בליכוד לא אוהבים דיבורים כאלה נגד ראש הממשלה. זה גול עצמי אדיר. אין ספק שההתבטאות הזו תעשה לה נזק".

הרגעים הגדולים של מירי רגב. צילום מסך
ח"כ רגב/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully