וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: נתניהו עדיין מוביל, הרצוג ולבני נשארים צמודים

מסקר חדש שפרסם ערוץ 1 עולה שהליכוד יורד במנדט אחד ל-25 והרשימה המאוחדת של העבודה-התנועה עולה ל-24. 49% מהנשאלים בסקר השיבו כי נתניהו המתאים ביותר להיות ראש הממשלה הבא ואילו 33% מאמינים כי הרצוג הוא המתאים ביותר

בנימין נתניהו ויצחק הרצוג. דרור עינב
עדיין צמודים בראש. יצחק הרצוג ובנימין נתניהו/דרור עינב

מסקר חדש שבוצע על ידי מכון TNS - טלסקר ופורסם אמש (שני) בערוץ 1 עולה כי הליכוד תזכה ב-25 מנדטים, ירידה של מנדט אחד לעומת סקר קודם שפורסם בוואלה! חדשות בסוף השבוע. הרשימה המאוחדת העובדה-התנועה של יצחק הרצוג וציפי לבני נשארת צמודה לליכוד עם 24 מנדטים (לעומת 23 בסקר הקודם). המפלגה הגדולה השלישית על פי הסקר היא הבית היהודי בראשות נפתלי בנט שיורדת גם כן במנדט אחד ל-15.

עוד עולה מהסקר כי גם יהדות התורה עולה במנדט אחד ל-8 מנדטים. ביתר נתוני הסקר לא חל כל שינוי לעומת הסקר הקודם. יש עתיד צפויה לגרוף 9 מנדטים, כולנו של משה כחלון 8 מנדטים וישראל ביתנו ומרצ עם 7 מנדטים כל אחת. המפלגה שתאחד את כלל הסיעות הערביות תזכה ב-11 מנדטים. למרות פרישתו של אריה דרעי, ש"ס נשארת עם 6 מנדטים. העם איתנו של אלי ישי עדיין לא עוברת את אחוז החסימה.

בחירות 2015 || סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
פייגלין עוזב את הליכוד: "נתניהו עשה לי סיכול ממוקד"
נתניהו תוקף: "בוז'י ולבני חלשים, רוצים להיכנע"
מועמד העבודה עקץ את ה"ילדים הצעירים" מהמחאה החברתית

יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט וח"כ יוני שטבון בוועידת הבית היהודי, ספטמבר 2014. ראובן קסטרו
יורד במנדט אחד. נפתלי בנט/ראובן קסטרו

בסקר, שבו השתתפו 1,500 בני אדם, נבדקה גם השאלה: מי מבין המועמדים הוא המתאים ביותר להיות ראש ממשלה הבא. על שאלה זו השיבו 49% מהמשתתפים כי בנימין נתניהו הוא האדם המתאים ביותר לתפקיד (לעומת 40% בסקר הקודם) ואילו 33% מאמינים כי הרצוג הוא המתאים ביותר (זינוק לעומת 24.3% בסקר הקודם).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully