וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו פונה לאזרחים בפייסבוק: הציעו חברי כנסת

7.1.2015 / 12:40

"מתפקדי הליכוד תמכו באופן גורף בהצעתי להוסיף עוד שני מועמדים, או מועמדות, במקומות ריאליים ברשימת הליכוד הכנסת", כתב ראש הממשלה וביקש מהציבור להמליץ על מועמדים למקומות ה-11 וה-23

צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של בנימין נתניהו, עריכה: יאיר דניאל

בנימין נתניהו קורא לך: ראש הממשלה פנה היום (רביעי) לאזרחי ישראל בעמודי הפייסבוק והטוויטר שלו בבקשה להציע רעיונות למועמדים שיתברגו במקומות ריאליים ברשימת הליכוד לכנסת ה-20.

"אני גאה במתפקדי הליכוד. הם בחרו רשימה מצויינת לכנסת", כתב ראש הממשלה. "אבל מתפקדי הליכוד עשו דבר נוסף. הם תמכו באופן גורף בהצעתי להוסיף עוד שני מועמדים, או מועמדות, במקומות ריאליים ברשימת הליכוד הכנסת".

עוד בוואלה! בחירות על הפריימריז בליכוד:
פייגלין עוזב: "נתניהו עשה לי סיכול ממוקד"
"קרקס" בליכוד: האשמות הדדיות - אבל התוצאות נותרו זהות
"קטסטרופה" בליכוד: 15 קלפיות ייבדקו שוב

נתניהו מבקש את עזרת הציבור באיתור מועמדים לרשימה. צילום מסך
פונה לציבור. נתניהו/צילום מסך

על פי הערכות, נתניהו יעדיף לשריין במקום ה-11 אישה, בין היתר על רקע הביקורת על הייצוג הזעום שכולל שתי נשים בלבד ב-20 המקומות הראשונים של המפלגה. בשבועות האחרונים שקל ראש הממשלה שמות שונים, אולם עד כה לא מצא דמות בכירה שתסכים להשתלב בשני המקומות הפנויים. בימים האחרונים התנהלו מגעים בין נתניהו לראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, וכן דווח על מגעים מול ראש עיריית נתניה, מרים פיירגברג, אלא ששניהם העדיפו להמשיך ולכהן בתפקידיהם כראשי עיריות. באשר לברקת, נבחנת האפשרות למנותו לשר לענייני ירושלים במקביל לכהונתו כראש עיר אולם העניין לא סוכם. בנוסף, דווח כי נתניהו ניהל מגעים מול האם השכולה מרים פרץ ומול דמויות נוספות, אלא שכאמור כל אלה לא הבשילו.

לפוסט מצורפת כתובת אימייל אליה מתבקשים הגולשים לשלוח את המלצותיהם למועמדים שישוריינו במקומות ה-11 וה-23. בין ההצעות שהועלו עד כה בתגובות לפוסט: אורלי לוי אבוקסיס, רוביק דנילוביץ', בני בגין וצבי הנינג'ה.

ממטה הבחירות של הליכוד נמסר בתגובה: "מאז שעות הבוקר נענה הציבור לפניית ראש הממשלה נתניהו להציע שמות ורעיונות לאיוש המקומות המשוריינים ברשימת הליכוד לכנסת. עד עתה הגיעו לכתובת המייל Newfaceslikud@gmail.com מאות רבות של פניות. בין השמות והרעיונות שנשלחו נמצאים בין היתר, הפרופ' זוכה פרס נובל ישראל אומן, סטנלי פישר, נתן שרנסקי, שלמה מעוז, גיא בכור, בן דרור ימיני, מרדכי קידר, אברי גלעד, טל ברודי, רוני דניאל, צבי יחזקאלי, דידי הררי, יורם גאון, קרוליין גליק, פרופ' רות גביזון, אורנה ברביבאי, חיים אמסלם, ניצנה דרשן לייטנר, הרב פירר, מרים פרץ ועוד. יודגש כי הרשימה המדגמית הנ"ל, שכוללת רק חלק קטן מן ההצעות שנשלחו על ידי אזרחי ישראל, אינה על דעת האישים הנ"ל ואין בה כדי לרמז על כוונותיהם".

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully