וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון לוואלה! חדשות: "מתנגד לקווי 67', לא הובנתי כהלכה"

יו"ר מפלגת כולנו אמר כי יתמוך "בכל הסכם שיכלול את ירושלים מאוחדת, ללא חזרת פליטים - הסכם שיחזק את ביטחונה של מדינת ישראל". לדבריו, לא הובן כהלכה בריאיון שפורסם מוקדם יותר בוואלה! חדשות, ובו חשף את משנתו המדינית

צילום: יותם רונן, טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק

(הריאיון עם כחלון, כפי שפורסם מוקדם יותר בוואלה! חדשות)

יו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון, אמר הערב (רביעי) בשיחה עם וואלה! חדשות כי לא הובן כהלכה בריאיון עמו שפורסם מוקדם יותר היום, ובו חשף את משנתו המדינית. "אני מתנגד לחזרה לקווי 67'. אתמוך בהסכם שיכלול את ירושלים מאוחדת, ללא חזרת פליטים, ללא חזרה לגבולות 67' - הסכם שמחזק את ביטחונה של מדינת ישראל", אמר. לדבריו, "תנאי העל של מפלגת כולנו, הוא חיזוק ביטחונה של מדינת ישראל".

בריאיון עמו שפורסם בוואלה! חדשות, אמר כחלון כי "ביום שיהיה עם מי לדבר, אנחנו נתמוך בהסכם שעיקריו ירושלים מאוחדת, חיזוק ביטחונה של מדינת ישראל, אי חזרת פליטים וקווי 67' - גושים כמובן". עוד הוסיף, כי מפלגתו תתמוך בכל הסכם שיחזק את ביטחונה של מדינת ישראל, בתנאי שבצד הפלסטיני יעמוד, לדבריו "מנהיג אמיץ".

בחירות 2015 - כותרות נוספות:
תוצאות בעבודה: יחימוביץ' ראשונה, שפיר שנייה, כבל רק שישי
פרקליטת הצמרת שהגנה על מארי פיזם בדרך לכנסת
רמז לאיחוד? מרזל ובן ארי נפגשו עם רבו של אלי ישי

יו"ר כולנו משה כחלון בראיון לוואלה! חדשות. ראובן קסטרו
"דבריי לא הובנו כהלכה". משה כחלון/ראובן קסטרו

יו"ר כולנו הפתיע גם בכל הנוגע לסוגיות האזרחיות, ואמר כשנשאל בנוגע לנישואים של בני זוג מאותו המין כי "זה משהו שבאופן עקרוני אני יכול לחיות איתו בשלום". בנוגע לסוגיית הלגליזציה של סמים קלים אמר כי "לפני שנתיים-שלוש כששאלו אותי, אמרתי שעקרונית לא. אנחנו רואים שכמה מדינות פתחו את זה. צריך לבחון את זה, לא להיבהל מזה, ואולי אפשר לאמץ את זה". כחלון גם התייחס לאפשרות של הפעלת תחבורה ציבורית בשבת ואמר כי הוא תומך בכך וכי "מדובר בעניין חברתי מהמעלה הראשונה". עם זאת, הוא סייג את הדברים ואמר כי "מדובר בעניין לשלטון המקומי ולא לשלטון המרכזי".

הוא דבק בסירובו לומר אם יש מועמד מועדף עליו להרכיב את הממשלה הבאה, והדגיש כי "כולנו תהיה חלק מהממשלה הבאה". "אני מסרב לומר על מי נמליץ כיוון שמפלגת כולנו קמה למצוא פיתרון למשבר הדיור, יוקר המחיה ופערים חברתיים", הסביר. "כל אדם שייבחר, ייצטרך לשבת איתנו ואם יסכים לזה נהיה איתו. לכן, אנחנו לא פונים לשום צד".

"נימדד בעשייה, לא במוכרות"

כחלון גם נדרש לסוגיית שתיקתו הארוכה עד כה, והימנעותו ממתן ראיונות. "אנחנו גיבשנו את המצע שלנו", הסביר. "קיבלנו החלטה חודשיים לפני הבחירות לצאת לציבור והריני עומד לפניכם. היום אנחנו מתחילים את הקמפיין וכל מה שתשאלו - אנחנו כאן כדי להשיב".

הוא התייחס לירידה בסקרים בשבועות האחרונים והגן על חבריו לרשימה, אשר חלקם אינם מוכרים בציבור: "אני חושב שהרשימה צריכה להימדד באנשים ובעשייה ולא במוכרות", ציין. "אם נמצא אנשים מוכרים שאין מאחוריהם בהכרח עשייה, זו בעיה. זו רשימה שכולם עשו דברים. לא חיפשנו מצעד כוכבים אלא אנשים שעשו דברים".

לפניות לכתבים:
עמרי נחמיאס – omri_n@walla.net.il
דנה ירקצי - danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully