וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצנע תוקף את לבני: "זרקו אותי מהרשימה"

17.1.2015 / 15:22

חבר הכנסת מטעם התנועה, שהודיע באחרונה כי הוא פורש מהחיים הפוליטיים לאחר שלא קיבל שריון ברשימת המחנה הציוני, הביע ביקורת כלפי היו"ר: "הרגשתי כמו כוכב שנזרק". פרי: "חקירת ישראל בהאג - התפתחות קשה"

עריכה: ניב פוקס

ח"כ עמרם מצנע (התנועה) תקף הבוקר (שבת) את יו"ר מפלגתו, ציפי לבני, על רקע העובדה שלא שוריין לו מקום ברשימת "המחנה הציוני". "הרגשתי כמו מי שהיה על תקן כוכב ונזרק מהרשימה", אמר.

דבריו של מצנע, שנאמרו הבוקר במסגרת אירוע "שבתרבות" ביישוב גן נר שבגלבוע, מגיעים שבועות בודדים לאחר שהודיע על פרישתו מהחיים הפוליטיים. "במסגרות הפוליטיות המתהוות, הגעתי לתובנה שלא יהיה בידי להיות שחקן פעיל ולהשפיע בתחומים חשובים אלו כחבר כנסת. גם היום, כפי שנהגתי כל חיי, אני מחויב לקידום אותם נושאים החשובים כל כך להבראתה של החברה הישראלית ואעמיד את עצמי לרשות העוסקים במלאכה", כתב בעמוד הפייסבוק שלו בסוף דצמבר.

בחירות 2015 || סיקור מיוחד:
דרמה בחד"ש: היו"ר ברכה הסיר את מועמדותו לפני הפריימריז
נתניהו מבהיר: "לא נשב בממשלת אחדות עם העבודה"
"מי יענה לטלפון האדום?": הסרטון של נתניהו נגד הרצוג ולבני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כוכב שנזרק מהרשימה". ח"כ מצנע/מערכת וואלה!, צילום מסך

שר המדע, הטכנולוגיה והחלל לשעבר, יעקב פרי, אשר ישב בקבינט המדיני-ביטחוני בממשלה האחרונה, השתתף גם הוא באירוע "שבתרבות". בשיחה עמו האשים פרי את יו"ר הרשות הפלסטינית בהחלטתו של בית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג לחקור את ישראל על פשעי מלחמה. "אנו עדים כאן להתפתחות דרמטית ובלתי צפויה, שמקורה בהחלטתו של אבו-מאזן לצאת לזירה הבינלאומית", תקף. "זו התפתחות קשה על רקע מעמדה המידרדר של ישראל בזירה הבינלאומית".

פרי התייחס גם לסערה סביב חקירת המשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח) נגד גורמים בחטיבת גבעתי בגין מעורבותם בהפעלת נוהל "חניבעל" ברפיח במהלך מבצע "צוק איתן", לאחר חטיפתו של סרן הדר גולדין, וגיבה את השר משה יעלון, שהתנגד לכך. "אני סומך על שר הביטחון, הרמטכ"ל בני גנץ והפרקליט הצבאי הראשי (הפצ"ר) דני עפרוני, שישמרו על החיילים שלנו", אמר.

נוסף על כך, התייחס פרי לעניינים פוליטיים שנמצאים על סדר היום לקראת הבחירות לכנסת ה-20. לדבריו, בדיונים פנימיים בקרב אנשי יש עתיד, הומלץ בפני היו"ר יאיר לפיד לא לקחת שוב את תיק האוצר. כמו כן, הביע פרי אמון מלא ביכולתו של לפיד לכהן כראש ממשלה.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully