וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג הצביע בפריימריז: "זו הרשימה שתוביל את המדינה"

13.1.2015 / 14:45

יו"ר העבודה הגיע לעמדת ההצבעה במודיעין, מלווה באשתו, והביע ביטחון ברשימת המועמדים: "זו הרשימה החברתית, הלוחמנית והנקייה ביותר". התוצאות הרשמיות – מחר בשעות הבוקר

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק

48,904 בעלי זכות בחירה יקבעו היום (שלישי) את רשימת נציגי מפלגת העבודה לכנסת ה-20. אחד מהם הוא היו"ר יצחק הרצוג, שהגיע היום לקלפי במודיעין כדי להצביע בפריימריז. "אנחנו בוחרים היום את הרשימה שתוביל את המדינה בשנים הקרובות. זו הרשימה הטובה ביותר, החברתית ביותר, הלוחמנית ביותר, המקצועית ביותר והנקייה ביותר", אמר הרצוג עם הגעתו לקלפי.

הכירו את המועמדים החדשים של מפלגת העבודה

לדברי הרצוג, "זו הרשימה של המפלגה שתרכיב יחד עם התנועה את הסיעה הטובה, החברתית והגדולה ביותר בכנסת הבאה. אני מאמין שביחד נוביל את המדינה. ארכיב את הממשלה, ננצח בבחירות ונשנה את סדר העדיפויות במדינת ישראל וניקח את המדינה למקום יותר טוב".

הפריימריז בעבודה || סיקור מיוחד:
באווירה מנומנמת, מתבהרת תמונת הדילים והפייבוריטים בעבודה
ואלה שמות: המועמדים בפריימריז במפלגת העבודה נחשפים
אלדד יניב יתמודד בעבודה: "רוצה להיות חלק מתיקון"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ניקח את המדינה למקום טוב יותר". הרצוג ואשתו בקלפי במודיעין/מערכת וואלה!, צילום מסך

36 מועמדים ומועמדות יתחרו על מקום ברשימת המפלגה, ולאור מספר השריונים הרב לסיעת התנועה, לנציגי המחוזות והמגזרים, למזכ"ל ולמועמד מטעם היו"ר הרצוג – הקרב עומד להיות קשה מאוד. בשעה 10:00 בבוקר נפתחו 400 עמדות ההצבעה, הפזורות על פני 76 אתרים ברחבי הארץ. כל אחד מבעלי זכות ההצבעה יתבקש לסמן באופן ידני בין שמונה לעשרה שמות של מועמדים ומועמדות, לפי בחירתו.

בשעה 22:00 בלילה יינעלו הקלפיות, ותתחיל מלאכת הספירה, שתיעשה באופן ממוחשב על ידי סורקים שיכולים לבדוק עד 200 טפסים בדקה. לפיכך, הביעו במפלגה אופטימיות באשר לכך שבשעות הבוקר כבר יהיו תוצאות סופיות, שיוכרזו במסיבת עיתונאים בשעה 11:00 בבוקר ביום רביעי. מחר בערב ייערך גם אירוע חגיגי להצגת הרשימה.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully