וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון עונה לנתניהו: "איפה מצא גן עם פחות מ-35 ילדים?"

18.1.2015 / 10:46

בתגובה לסרטון "גן הילדים", שבו נראה ראש הממשלה גוער בילדים שמייצגים את מתחריו, אמר יו"ר כולנו בציניות: "שמח לראות שהוא הבין סוף סוף שהוא יצר כאן מחסור בסייעות". בנט: "הילד הזה ימנע טילים על נתב"ג"

צילום מסך

(צפו בסרטון "גן הילדים")

יריביו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיבו היום (ראשון) לסרטון "גן הילדים" של הליכוד, שבו מוצג ראש הממשלה כמבוגר האחראי שנוזף בילדים היוצאים מכלל שליטה, אשר מייצגים את המתמודדים מולו בבחירות.

"אני לא יודע איפה ביבי מצא גן ילדים ציבורי עם פחות מ-35 ילדים, אבל אני שמח לראות שהוא הבין סוף סוף שהוא יצר כאן מחסור בסייעות", הגיב בציניות בעמוד הפייסבוק שלו יו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון.

בחירות 2015 || כל הסיפורים החמים בוואלה! חדשות:
"הבוחרים הצביעו לי בתור הביטחוניסט ברשימה"
חיזוק ליש עתיד: ח"כ אלעזר שטרן מצטרף למפלגה
נתניהו מבהיר: "לא נשב בממשלת אחדות עם העבודה"

משה כחלון מציג את חזון המפלגה בכנס הפוליטי הראשון במטה של מפלגת 'כולנו', ינואר 2015. ראובן קסטרו
הגיב בציניות. כחלון/ראובן קסטרו

יו"ר הבית היהודי, שר הכלכלה נפתלי בנט, שמוצג בסרטון כילד שמשחק בכלי מלחמה, אמר בריאיון לתכנית "בוקר טוב טוב ישראל" בגלי צה"ל כי "לפחות הילד הזה לא ייתן לטילים לעוף על נתב"ג". לדבריו, "כבר כולם יודעים מי ב'צוק איתן' הניח את התכנית להשמדת המנהרות כבר ב-30 ביוני, ומי בלם את זה במהלך שלושה שבועות עד שבסופו של דבר יצאנו באיחור מאוד כבד ושילמנו מחיר מיותר".

הסרטון המדובר עלה בעמוד הפייסבוק של אמיר אוחנה, שנבחר במקום ה-32 בבחירות המקדימות בליכוד, ולא באתר הרשמי של המפלגה או של ראש הממשלה. בין השאר, נראה נתניהו בסרטון גוער בשניים משותפיו לקואליציה, שאותם פיטר מתפקידם כשרים עם החלטתו ללכת לבחירות. "יאיר, די לשחק עם זה, אתה הורס את זה", נוזף נתניהו ב"ילד" יאיר לפיד שמשחק עם חשבונייה. "ציפי, די לרוץ ממקום למקום", הוא גוער ב"ילדה" ציפי לבני שמתרוצצת ברחבי החדר, קריצה למעבר של לבני ממפלגה למפלגה. מכיוון שלפי חוק בחירות: דרכי תעמולה השתתפותם של ילדים מתחת לגיל 15 בסרטוני תעמולה אסורה - הסרטון הוסר.

סרטון תעמולה חדש בהשתתתפות נתניהו וילדים עלה - והוסר. צילום מסך
נתניהו, כפי שנראה בסרטון/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully