וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס ידלין מצטרף למחנה הציוני, שאול מופז בחוץ

19.1.2015 / 12:00

יו"ר קדימה ושר הביטחון לשעבר הודיע כי לא יצטרף לרשימת העבודה לאחר שהוצע לו המקום ה-20 בתחתית הרשימה. את המקום ה-11 המשוריין ברשימה המאוחדת יתפוס האלוף במיל' עמוס ידלין

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: ניב פוקס

(הצגת רשימת העבודה, יום רביעי האחרון)

יו"ר קדימה, שאול מופז, הודיע היום (שני) כי לא יצטרף לרשימה המאוחדת של העבודה והתנועה. עקב כך, אלוף במיל' עמוס ידלין יהיה זה שייצטרף למחנה הציוני על תקן הביטחוניסט, מקום ה-11 השמור לשריון של יצחק הרצוג. גורם ממפלגת העבודה אישר את הדברים.

המשא ומתן עם מופז נקלע למבוי סתום. בין הסיבות שהועלו לכישלון המשא ומתן הוזכרה דרישתו של מופז לקבל שריון של עוד בן אדם אחד מלבדו והעובדה שהוצע לו המקום ה-20, בתחתית הרשימה. במטה מופז מסרו כי לאחר ששקל זאת בכובד ראש, הוא החליט שלא להצטרף ל"מחנה הציוני" בבחירות הקרובות. מופז אמר כי הוא "שלם עם ההחלטה".

בחירות 2015 || עוד ידיעות בוואלה! חדשות
מרצ בוחרת: "נוסיף פנים חדשות, שיעזרו לנצח את הימין"
הרשימה של ישי: אנשי צבא, חרדים ונציגי פריפריה
ש"ס למען "השקופים"? המפלגה סיכלה חוקים לטובת העניים

יו"ר מפלגת קדימה, שאול מופז, בנאום במכללה האקדמית כינרת. אלכס רוגובסקוי, מערכת וואלה! NEWS
"שלם עם ההחלטה". מופז בחודש שעבר/מערכת וואלה! NEWS, אלכס רוגובסקוי

מקורבי מופז הפנו אצבע מאשימה כלפי ציפי לבני, ואמרו כי היא זו שטרפדה את ההסכם לצירופו למחנה הציוני. לדברי הגורמים, "במשך כמעט שנה הרצוג חיזר אחרי מופז, בתקווה שיהיה מועמד המפלגה לתפקיד שר הביטחון. מרגע שלבני נכנסה לתמונה הטון השתנה. ההצעה שהוא קיבל הייתה מעליבה. שריון בבמקום ה-20 ועוד נציג במקום לא ריאלי. זו הצעה שאסור היה לו לקבל". מבדיקת וואלה! חדשות עולה כי אכן המקום שהוצע למופז היה המקום ה-20 ברשימה.

עוד אמרו בסביבתו של שר הביטחון לשעבר, כי הרצוג ולבני "דיברו על הצורך לוותר על האגו, אבל האמת היא שרק הרצוג באמת שם את האגו בצד. לבני לא ויתרה על דבר. היא תהרוס את העבודה כפי שהרסה כל מפלגה שהייתה חברה בה". הגורמים גם הביעו אכזבה מהתנהלותו של הרצוג שמסר למופז באמצעות שליח את ההצעה, ואמרו כי מופז הוא המועמד היחיד שיכול היה להביא קולות למחנה הציוני מגוש הימין.

כעת, צפוי מופז להתייעץ עם בני משפחתו לגבי צעדיו העתידיים. לא מן הנמנע שיכריז על פסק זמן מהפוליטיקה, למרות שהחלטה כזו טרם התקבלה.


לפניות לכתב עמרי נחמיאס omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully