וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המגעים: כחלון ולפיד לא ירוצו ביחד

21.1.2015 / 16:50

ראשי המפלגות כולנו ויש עתיד נפגשו אמש והחליטו שלא להתאחד. "נרוץ לבד עד הסוף", אמר כחלון. השניים הקפידו לשמור על עמימות באשר איחוד שעשוי להבטיח להם, לפי סקרים פנימיים, 22 מנדטים

יו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון, נפגש אמש (שלישי) עם יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, והודיע לו כי הוא מעוניין לרוץ לבד בבחירות הקרובות. זאת, אחרי שסקרים שהציג לפיד לכחלון בשבועות האחרונים, העלו כי חיבור של מפלגותיהם יניב 22 מנדטים. כחלון התייחס לכך היום בסיור בשוק מחנה יהודה ואמר: "אני שומע ספינים ואני רוצה להבהיר – נרוץ לבד עד הסוף".

פגישתם של השניים חותמת שבועות של ספקולציות לפיהן יאחדו השניים כוחות. בכנס פוליטי של לפיד שנערך ביום שני, סירב שר האוצר לשעבר להשיב על שאלה בדבר חיבור אפשרי של שתי המפלגות והקפיד לשמור על עמימות בסוגייה. כחלון עצמו אמר בשיחות סגורות אתמול: "אני מאמין בדרך שלי ולכן אני רוצה לרוץ לבד". מטעמו של לפיד נמסר כי הוא אינו מתייחס לפגישות שהוא מקיים.

מפלגת כולנו, ינואר 2015. תמיר ברגיג, מערכת וואלה! NEWS
אני מאמין בדרך שלי ולכן אני רוצה לרוץ לבד". כחלון בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS, תמיר ברגיג

כחלון ולפיד מתחרים במידה רבה על משבצת דומה. בסקר שנערך עבור וואלה! בשבוע שעבר (לפני שכחלון הציג את רשימתו הסופית) עלה כי 24.9% ממצביעי יש עתיד אמרו כי הרשימה המתגבשת של כחלון של כחלון, גם היא במרכז המפה הפוליטית, מחזקת את הסיכוי שהם שיחליטו לתמוך הפעם דווקא במפלגתו של כחלון.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully