וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל טרכטנברג יוצב במקום ה-11 ברשימת "המחנה הציוני"

24.1.2015 / 18:39

יו"ר מפלגת העבודה הרצוג הודיע כי מועמד הרשימה לתפקיד שר האוצר, שבין היתר עמד בראש הוועדה לטיפול ביוקר המחיה, ישוריין בתחילת העשירייה השנייה. מקומו של אלוף (במיל') עמוס ידלין עדיין אינו ברור

ועדת טרכטנברג הגישה את המלצותיה לממשלה. עומר מירון
שר האוצר הבא? פרופ' מנואל טרכטנברג/עומר מירון

פרופסור מנואל טרכטנברג יוצב במקום ה-11 ברשימת "המחנה הציוני" – כך הודיע הערב (שבת) יו"ר מפלגת העבודה, יצחק הרצוג. "טרכטנברג הוא המועמד שלנו לתפקיד שר האוצר", מסר הרצוג. המקום ה-11 ברשימה הוא המקום היחיד השמור לבחירתו של הרצוג. זאת, לצד המקומות 16, 21, 24 ו-25 המשוריינים לחברי מפלגת התנועה של ציפי לבני.

לפני כשלושה שבועות הודיעו הרצוג ולבני כי פרופ' טרכטנברג, שהיה בעבר יו"ר הוועדה לתכנון ותקצוב במועצה להשכלה גבוהה וראש הוועדה שהקים ראש הממשלה בנימין נתניהו לטיפול ביוקר המחיה, בעקבות המחאה החברתית של קיץ 2011, הוא מועמד הרשימה לתפקיד שר האוצר. "הוא מייצג את הצינות בהתגלמותה – עלה כנער, בעשר אצבעות הגיע לעמדה חשובה בכלכלה הישראלית ומרגיש מחויבות לכל מה שקורה פה", הסביר הרצוג את הבחירה אז.

בחירות 2015 - כותרות נוספות:
לבני נגד נתניהו: "פוגע ביחסים עם ארה"ב בגלל פוליטיקה"
בית הדין של הליכוד הורה לספור מחדש את כל הקלפיות
יונה עונה לבנט: "חטפתי פגיעות בטנק ביום הכיפורים, אני בוגד?"

יו"ר התנועה ציפי ליבני, יו"ר מפלגת העבודה יצחק (בוז'י) הרצוג ועמוס ידלין. ניב אהרונסון
יהיה רק מועמד חיצוני? עמוס ידלין/ניב אהרונסון

בשלב זה, עדיין לא ברור מקומו ברשימה של ראש המכון למחקרי ביטחון לאומי וראש אגף המודיעין לשעבר, אלוף (במיל') עמוס ידלין. קיימת גם אפשרות שידלין יהיה רק מועמד חיצוני של המפלגה לתפקיד שר הביטחון – ולא יהיה חלק מהרשימה. סוגיה זו צפויה להיסגר מחר, אז תתקיים ועידה של מפלגת העבודה שבה תוצג כל הרשימה. בין המועמדים להתברג ברשימה לצד העיתונאית קסניה סבטלובה, שהוצגה השבוע, נמצאים חברי הכנסת לשעבר מטעם קדימה, שלמה מולה ויואל חסון.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully