וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד באולפן וואלה!: "נתניהו טס לארה"ב לנאום פוליטי"

25.1.2015 / 16:22

יו"ר יש עתיד התייחס לעיתוי נסיעתו של נתניהו לקונגרס, שלדבריו מעיד על כך שלא האיום האיראני בראש מעייניו - כי אם הפוליטיקה המקומית. הוא סיפר גם על המגעים עם כחלון: "התחיל משהו שמעולם לא הבשיל"

מערכת וואלה!

"הנאום של נתניהו בקונגרס הוא חלק מהניתוק המוחלט שלו, זה בא עם המטוס והגלידה פיסטוק. זה מישהו שעסוק רק בעצמו, בשרידות שלו וברצון לשבת בכיסא". כך אמר היום (ראשון) יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, בראיון לוואלה! חדשות.

כותרות אחרונות בוואלה! בחירות:
הערבים ישקלו להמליץ על הרצוג: "רוצים להפיל את נתניהו"
מתמודדת חדשה למחנה הציוני: יעל כהן פארן, פעילת סביבה
"פוקס" נגד נתניהו: "מתעלם מהנשיא ומתגנב לקונגרס"

לדברי לפיד, "הדיון עם האיראנים סביב הסכם הגרעין ייערך בפברואר ולנתניהו ניתנה הזדמנות לנסוע לשם בפברואר. אני חושב שחשוב מאוד שהעמדה הישראלית תיוצג בקונגרס, גם במערכת בחירות, אבל העובדה שהוא דחה את הנסיעה בכוונה כדי להיות קרוב לתאריך הבחירות היא הוכחה מוחלטת שלא הנושא האיראני מעסיק אותו אלא לשאת נאום בחירות שיעזור לו פה בישראל".

לפיד סירב להרחיב על המגעים שניהל עם משה כחלון, יו"ר כולנו ואמר "לי יש שם טוב של מי שלא מוציא דברים משיחה בארבע עיניים". הוא הוסיף כי "אף פעם לא אמרתי שנעשה איחוד, אמרתי שנדבר. היה לנו סקר, באחד היו לו 24 מנדטים והשני היה יותר גבוה. צלצלתי אליו ואמרתי לו 'משה בוא נשתה קפה'. אני אמרתי וואו, הוא אמר וואו, התחיל משהו שמעולם לא הבשיל. הצגתי את זה, בחנו את הנושא. מי שבעיקר התעסק בזה הם הכתבים הפוליטיים".

תמונות מהאולפן - יאיר לפיד. מגד גוזני
יאיר לפיד באולפן וואלה!/מגד גוזני

יו"ר יש עתיד לא התחייב שימליץ על יצחק הרצוג לנשיא, אך אמר כי "הסבירות שאמליץ על נתניהו קטנה מאוד". לדבריו, "לא אפסול את הליכוד. זו מפלגה גדולה וציונית בעלת זכויות במדינת ישראל. נראה קודם מה התוצאות, אבל אם אני אומר שאני מתכונן לעשות הכל כדי שהוא לא יהיה ראש הממשלה אז כנראה שלא אמליץ עליו".

יו"ר יש עתיד אמר כי הוא לא מתחרט על הברית עם בנט, "אבל מצר על מה שקרה איתה". הוא אמר כי "הברית הזו אפשרה לנו לעשות הרבה דברים שאחרת לא היינו יכולים לעשות. אני הצעת לעבודה ממשלת אחדות עם הליכוד".

לפיד גם נשאל על ראיון מלפני שנה בוואלה! חדשות, בו הגן על הארכת המס הצו שמטיל מס מוגדל על בירה בשיעור של 4.19 שקל לליטר, והשיב: "שר אוצר מתעסק בכל כך הרבה פרטים. יש בעיה עם הבירה, אני אדבר איתך על זה אחרי זה, אני מוכן לבדוק את זה, אני פשוט לא זוכר".

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully