וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה מתמודדת ב"מחנה הציוני": יעל כהן פארן, פעילת סביבה

25.1.2015 / 7:57

הרצוג ולבני יציגו היום את הרשימה המלאה ויחשפו את שמותיהם של שלושה מועמדים נוספים, שישובצו במקומות המשוריינים ללבני, ובהם כהן פארן, יו"ר "התנועה הירוקה"

מפלגת העבודה, ינואר 2015. ראובן קסטרו
יציגו היום מועמדים נוספים. לבני והרצוג/ראובן קסטרו

יו"ר "התנועה הירוקה" בשנתיים האחרונות, יעל כהן פארן, תתמודד ברשימת "המחנה הציוני" בבחירות לכנסת כאחד הנציגים המשוריינים של התנועה ברשימה. היום יציגו ראשי הרשימה, ציפי לבני ויצחק הרצוג, את הרשימה המלאה, ומלבד כהן פארן, לבני צפויה לחשוף את שמותיהם של שני מועמדים נוספים. בסך הכול שוריינו ללבני המקומות ה-8 - שישוריין לח"כ עמיר פרץ, ה-16, ה-21, ה-24 וה-25, וכמובן המקום השני ברשימה, השמור לה.

לבד מפרץ ומכהן פארן, תוצג ברשימה גם העיתונאית קסניה סבטלובה. לא ברור באילו מקומות ישובצו השתיים. שמות נוספים שעלו ככאלה העשויים להשתלב ברשימה, אך לא ברור באילו מקומות, הם חברי הכנסת לשעבר יואל חסון ושלמה מולה.

סקר קצר

כהן פארן היא ממייסדי "התנועה הירוקה" וחברה בהנהגתו מאז הוקם ב-2008. היא גם המנכ"לית המייסדת של "הפורום הישראלי לאנרגיה", עמותה הפועלת לקידום אנרגיה ירוקה, מאז 2007. את פעילותה הציבורית בנושא הסביבה החלה בארגון "מגמה ירוקה", שבראשו עמדה בין השנים 2002 ו-2006. היא מתגוררת בפרדס חנה ואם לשלושה ילדים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
יעל כהן פארן. מתוך האתר של הפורום הישראלי לאנרגיה, אתר רשמי
יעל כהן פארן/אתר רשמי, מתוך האתר של הפורום הישראלי לאנרגיה

אתמול הוצג מי שימלא את המקום ה-11 ברשימת "המחנה הציוני", פרופ' מנואל טרכטנברג. ח"כ הרצוג הודיע על הצטרפותו של טרכטנברג, שהיה בעבר יו"ר הוועדה לתכנון ותקצוב במועצה להשכלה גבוהה וראש הוועדה שהקים ראש הממשלה בנימין נתניהו לטיפול ביוקר המחיה, ואמר: "טרכטנברג הוא המועמד שלנו לתפקיד שר האוצר".

בשבוע שעבר הציגו הרצוג ולבני את ראש המכון למחקרי ביטחון לאומי וראש אגף המודיעין לשעבר, אלוף (במיל') עמוס ידלין, כמצטרף החדש לרשימה, והודיעו כי הוא מועמד הרשימה לתפקיד שר הביטחון. בשלב זה עדיין לא ברור מקומו ברשימה, וקיימת גם אפשרות שהוא יהיה רק מועמד חיצוני של המפלגה לתפקיד שר הביטחון, ולא יהיה חלק מהרשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully