וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הפיצוץ עם ישי: עוצמה יהודית הציגו רשימה לכנסת

26.1.2015 / 20:24

במקום השלישי, אחרי היו"ר בן ארי ועו"ד בן גביר, הוצב יו"ר ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין, שחשוד בהסתה לגזענות ולאלימות. במפלגה ממתינים עם הגשת הרשימה לוועדת הבחירות עד ליום רביעי – אז יידעו בוודאות אם ישי לא נענה לדרישותיהם

אלי ישי ומיכאל בן ארי. עומר מירון ונמרוד סונדרס, עיבוד תמונה
המפלגה תמתין ליום רביעי כדי לראות אם ישי ייענה לדרישותיהם. ישי ובן ארי/עיבוד תמונה, עומר מירון ונמרוד סונדרס

לאחר הפיצוץ במגעים עם מפלגתו של אלי ישי, הציגה היום (שני) עוצמה יהודית את רשימתה לכנסת ה-20. מלבד יו"ר המפלגה, ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי, הוצבו בצמרת המפלגה פנים מוכרות נוספות: עו"ד איתמר בן גביר במקום השני ופעיל הימין ברוך מרזל במקום הרביעי.

יו"ר ארגון להב"ה (למניעת התבוללות בארץ הקודש) בנצי גופשטיין שובץ במקום השלישי. בימים אלה מתנהלת נגד גופשטיין חקירה בחשד שהסית לגזענות ולאלימות. לדברי אנשי המפלגה, ברשימה ישלבו מועמדים נוספים, כשהדרישות הן "נאמנות לעם ישראל ולארץ ישראל".

בחירות 2015 בוואלה! חדשות:
"כולנו": סיימנו ההתקשרות עם רונן משה עם היוודע דבר החקירה
עתירת חוטובלי התקבלה, ספירת הקולות בפריימריז נעצרה
התביעה שמסבכת את המועמד החדש של ליברמן, אילן שוחט

בנצי גופשטיין ראש להב"ה מובא להארכת מעצר, בית משפט השלום ירושלים. טלי מאייר
גופשטיין בדיון להארכת מעצרו, לפני כחודש/טלי מאייר

לדברי אנשי עוצמה יהודית, הרשימה טרם הוגשה לוועדת הבחירות מאחר שהם ממתינים לתשובתו של ישי עד ליום רביעי בנוגע למחלוקת ביניהם. אם לא ייענה לדרישתם להציב את בן ארי במקום הרביעי ברשימתו, הם יגישו את הרשימה שלהם לוועדת הבחירות כרשימה עצמאית. "לא הגיוני שנביא לישי קולות ובסופו של דבר יו"ר הסיעה שלנו יישאר מחוץ לכנסת", נמסר מחברי המפלגה. מעבר לדרישת לשריון המקום הרביעי לבן ארי, דרש האחרון שני מקומות ברשימה שישוריינו עבור חברי סיעתו – אך ישי סירב.

הרשימה צפויה לגרור גל של עתירות נגד לבית המשפט העליון מצד אנשי שמאל. הדבר קרה גם בבחירות הקודמות, אך ללא הצלחה. אז, הוגשה עתירה נגד רשימה שכללה את בן ארי, מרזל ובן גביר, אך בג"ץ דחה אותה. את העתירה הגיש לפני כשנתיים אלדד יניב, שהתמודד גם הוא בזמנו לכנסת במפלגת "ארץ חדשה". המהלך לפסילת המפלגה הגיע לאחר ניסיונות מצד חבריה למנוע את ריצתן של רשימות בל"ד ורע"מ-תע"ל לכנסת – עתירות שנדחו גם הן.

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully