וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן העבר אלי אוחנה הצטרף לבית היהודי: "אוהב את תורת ישראל"

26.1.2015 / 21:05

אוחנה, בן 50, צפוי להיות משוריין במקום ריאלי בעשירייה הראשונה ברשימה. מאמן נבחרת הנוער: "לא מאמין יותר בדרך הנסיגות וההתנתקויות. וכמו כל עם ישראל - התפכחתי". בנט: "מאושר"

מתוך קמפיין הבית היהודי

כדורגלן העבר אלי אוחנה הצטרף לרשימת מפלגת הבית היהודי לבחירות. אוחנה, בן 50, שעל הצטרפותו לבית היהודי פורסם לראשונה בחדשות ערוץ 2, צפוי להיות משוריין במקום ריאלי בצמרת הרשימה.

ראש מפלגת הבית היהודי נפתלי בנט פרסם הערב תמונה של השניים בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "אלי אוחנה מצטרף לבית היהודי! קבלו את אלי בחום!! אני מאושר. מה שנגע בי יותר מכל הוא סיפור חייו של אלי. הוא השישי מבין עשרה אחים. הוריו עלו ממרוקו והתיישבו בקריית שמונה, משם עברו לשכונת ואדי סאליב בחיפה, ואחר כך הוא גדל בשכונת האסבסטונים בירושלים. עוני. בחורף-קור מצמית. בקיץ-חום מעיק. כנער בן 16 הוא תפס אחריות ופרנס את אימו ואת משפחתו. בלי לקטר. עשה. בגיל 13 החל אלי את דרכו כשחקן כדורגל ובגיל 16 עלה לקבוצת הבוגרים בה הפך לכוכב. סמל של המנורה. של ירושלים.

"בשנת 2004 זכה אלי אוחנה להיבחר על ידי הציבור להשיא משואה בטקס הפותח את יום העצמאות. גאווה לאומית. אלי כיום הוא מאמן נבחרת הנוער הלאומית של ישראל. סיפורו של אלי הוא סיפור כל-כך ישראלי. סיפור של עלייה, קליטה, מאמץ עצמי, עבודה קשה, אהבת העם, יהדות, הצלחה ונתינה לחברה. אוחנה היה ליכודניק כל חייו. הוא אמר לי היום כך: "זהו. אני לא מאמין יותר בדרך הנסיגות וההתנתקויות. וכמו כל עם ישראל - התפכחתי. אני אוהב את עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל והגעתי הביתה, לבית היהודי"

מילה לאחיי בציונות הדתית: אלי הוא שונה מה"תבנית" הרגילה. אם אנחנו באמת מתכוונים לפתוח את הבית לכל עם ישראל, זהו מבחננו האמיתי. החכמה אינה לדבר על "לחבר את עם ישראל, את האנשים שעושים קידוש ואחר כך צופים בכדורגל", אלא לעשות זאת בפועל. אלי, אחי--שיהיה לך בהצלחה בדרכך החדשה! נפתלי".

צירופו של אוחנה הוא חלק מניסיונו של יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, לצרף למפלגתו כמה שיותר דמויות שאינן חובשות כיפה, המוכרות לציבור הרחב. בתקופה שקדמה לפריימריז במפלגה, שנערכו לפני שבועיים, נכשל ניסיונו של בנט לשלב ברשימה דמויות מסוג זה. לבד מאיילת שקד, שהגיעה למקום הראשון, נדחקו כמה ממקורביו של בנט למקומות לא ריאליים ברשימה, כשהבולט שבהם הוא יו"ר מועצת יש"ע לשעבר, דני דיין.

בחירות 2015 || כל הסיפורים החמים:
"כולנו": סיימנו ההתקשרות עם רונן משה עם היוודע דבר החקירה
עתירת חוטובלי התקבלה, ספירת הקולות בפריימריז נעצרה
התביעה שמסבכת את המועמד החדש של ליברמן, אילן שוחט

נפתלי בנט ראש הבית היהודי עם כדורגלן העבר אלי אוחנה. עמוד הפייסבוק של נפתלי בנט,
יוצא לדרך חדשה, אוחנה ובנט/עמוד הפייסבוק של נפתלי בנט

עם זאת, בטרם התקיימו הפריימריז, שריין בנט במקום ריאלי ברשימה את העיתונאי ינון מגל, וכך הבטיח את ייצוגו ברשימה מבלי לסכנו באי-בחירה על ידי מתפקדי הבית היהודי. בסרטון שפורסם עם הצטרפותו של מגל למפלגה, הוא אמר: "דרשו ממני להיות אובייקטיבי, אבל מה לעשות, כשחיילים שלנו נמצאים בעומק האויב אני לא אובייקטיבי, וכשמיליוני אזרחים יורדים למקלטים, אני לא אובייקטיבי". לדבריו, "אני לא מרגיש צורך להתנצל כשאני בעד החיילים שלנו. זה לא משנה אם אני חילוני, דתי או מסורתי, אני אוהב את ארץ ישראל, את עם ישראל ואת תורת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully