וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפיצוץ עם בן ארי ומרזל: אבטחה הוצמדה לח"כ שטבון

קצין הכנסת הצמיד מאבטחים לחבר הכנסת ממפלגתו של אלי ישי. לדבריו, פעילי עוצמה יהודית אמרו לו שאם לא יהיה איחוד בין המפלגות חייו יהיו בסכנה. המגעים צפויים להימשך בניסיון להגיע להסכמות של הרגע האחרון

יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט וח"כ יוני שטבון בוועידת הבית היהודי, ספטמבר 2014. ראובן קסטרו
טוען שקיבל איומים. ח"כ שטבון/ראובן קסטרו

קצין הכנסת, תת-ניצב יוסי גריף, הורה הבוקר (רביעי) להצמיד אבטחה לח"כ יוני שטבון (יחד-העם איתנו). זאת, לאחר שבימים האחרונים פנה אליו ח"כ שטבון וטען בפניו שהוא ובני משפחתו קיבלו איומים על חייהם. לטענתו של שטבון, האיומים הופנו אליו מצד פעילי מפלגת עוצמה יהודית, אשר אמרו לו כי אם לא יהיה איחוד בין המפלגות חייו וחיי בני משפחתו יהיו בסכנה.

"אנחנו מבקשים לקדם אחדות בין דתיים לאומיים לבין חרדים, זו בשורת מפלגת יחד. חבל שעבריינות בריונית מחבלת במהלך האחדות ההיסטורית שאנחנו מובילים", אמר הבוקר שטבון.

בחירות 2015 || כל הסיפורים החמים בוואלה! חדשות:
ברגע האחרון: ספירת הקולות בפריימריז בליכוד תחודש
הח"כים זועמים, הרבנים מאיימים: כעס על בנט בשל שריון אוחנה
הקרב על הפתק: "כולנו" ו"העם איתנו" נאבקות על כל אות

מיכאל בן ארי ברוך מרזל פעילי ימין קיצוני. ברני ארדוב
"ספין עלוב". בן ארי/ברני ארדוב

עו"ד איתמר בן גביר, אחד הפעילים הבולטים בעוצמה יהודית, טען בתגובה כי טענותיו של שטבון הם "הספין האחרון שנשאר לו לנופף בו, והוא עושה זאת כמיטב המסורת של פוליטיקאים שנתפסו בקלקלתם". בן גביר ציין כי לתפיסתו שטבון נושא באחריות לפיצוץ המגעים לאיחוד שתי הרשימות. "שטבון העמיד תנאים בלתי אפשריים כדי לפוצץ את המשא ומתן", אמר. "כשזה נחשף הוא עובר היום ל'שפן האחרון' ומוציא ספין עלוב וזול. הוא פוצץ את השיחות ללא אחריות. אני קורא לו להפסיק לתקוע מקלות בגלגלי האחדות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אלי ישי, דצמבר 2015. ראובן קסטרו
המשא ומתן צפוי להימשך. ישי/ראובן קסטרו

אמש פרסמו אנשי עוצמה יהודית, שבראשה עומדים מיכאל בן ארי וברוך מרזל, הודעה שבה נאמר כי הם לא מתכוונים להתאחד עם מפלגת יחד-העם איתנו בראשות אלי ישי משום שהצדדים חלוקים בסוגיית העלייה להר הבית. לטענת גורמים בעוצמה יהודית, אנשיו של ישי ביקשו מבן ארי וממרזל שיחתמו על מסמך בו מפורט כי לא יעלו להר הבית, ושמסמך זה יפורסם בתקשורת. נוסף על כך, כך טוענים בן ארי ומרזל, דרשו אנשיו של ישי כי אנשי "עוצמה יהודית" יצטרפו בכל תנאי לקואליציה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, על מנת "לקבל תקציבים למוסדות".

עם זאת, נראה כי הצדדים ימשיכו בכל זאת לנהל במהלך היום משא ומתן כדי למצות את אפשרות האיחוד עד תום. כך היה ניתן ללמוד גם מהודעה קצרה שפרסמה בלילה מפלגתו של אלי ישי, שבה נראה כי האיחוד עם מיכאל בן ארי וברוך מרזל עדיין בגדר אפשרות. "בקשר לסאגת האיחוד עם עוצמה יהודית", נכתב בהודעה, "מחר יכריע מרן ראש הישיבה הרב מאיר מאזוז (פטרונו הרוחני של ישי) ביחס לסוגיית הר הבית". יתרה מכך, גורם במפלגתו של ישי הכחיש את טענת אנשי עוצמה יהודית, שלפיה הם ביקשו מהם לאשר כניסה לכל קואליציה של נתניהו כדי לקבל תקציבים. "זה שקר גמור", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully