וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יצייץ אחרון? נתניהו, בנט וכחלון מתכתשים בטוויטר

5.2.2015 / 21:20

ראש הממשלה צייץ הערב כי הבית היהודי תהיה שותפת הליכוד בממשלה וכי "לא יקרה שום דבר אם תרד בכמה מנדטים". בנט לא נשאר חייב והשיב לו: "החלק הראשון לא נכון והחלק השני לא יהיה". גם לבני הצטרפה לחגיגה

בנימין נתניהו לא מוכן לבוא לעימות טלוויזיוני, אבל הערב (חמישי) ציוץ שכתב בטוויטר הצית עימות בין המועמדים בזירה המקוונת: ראש הממשלה עקץ את הבית היהודי וצייץ הערב בחשבון הטוויטר הרשמי שלו: "'הבית היהודי' תהיה שותפה לממשלה שלנו, אבל אם היא תרד בכמה מנדטים זה לא ישנה דבר. אם הליכוד ירד בכמה מנדטים, הרכבת הממשלה עלולה להימסר לשמאל". עוד כתב נתניהו: "אם הליכוד לא יהיה מספיק גדול יש סכנה שיטילו את הרכבת הממשלה על השמאל. לא מובן מאליו שאנחנו נרכיב. מי שרוצה אותי כרה"מ צריך להצביע רק ליכוד".

נתניהו בטוויטר: "אם הבית היהודי תרד בכמה מנדטים זה לא ישנה דבר". טוויטר, צילום מסך
הציוץ של נתניהו שהתחיל את הכל/צילום מסך, טוויטר

עד כה נמנעו בנימין נתניהו ונפתלי בנט לתקוף האחד את השני, ויו"ר הבית היהודי אף הודה כי קיים ביניהם "הסכם אי-התקפה". אך בנט לא נשאר חייב וכעבור 20 דקות השיב לו שר הכלכלה: "החלק הראשון לא נכון (פעם שעברה ניסו להדיר אותנו מהממשלה), והחלק השני לא יהיה (רק בית יהודי גדול ימנע שתוקם שוב ממשלה עם השמאל)".

כותרות אחרונות בוואלה! בחירות:
המחנה הציוני: "נתמוך גם בפסילה של זועבי וגם של מרזל"
כחלון על נתניהו: "הבטיח יונה, קיבלתם זית"
מה באמת כתבו הפוליטיקאים בפייסבוק השבוע?

גם יו"ר כולנו, משה כחלון, לא רצה להישאר מחוץ למשחק וצייץ בתגובה לשניהם: "שנה ושמונה אתם רבים. את עם ישראל זה פחות מצחיק. במקום לנצח את השני תתעסקו בלנצח את יוקר המחיה". בשלב הזה הצטרפה לדיון גם ציפי לבני מהמחנה הציוני, ש"תייגה" את נתניהו, בנט וכחלון והגיבה (אם כי לציוץ אחר של נתניהו) במילים: "ביבי צודק. זה אנחנו או הוא".

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully