וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "יעלון מצטיין רק בפליטות פה", יעלון: "זה בוץ פוליטי"

אמיר בוחבוט ועמרי נחמיאס

9.2.2015 / 13:00

בריאיון באולפן וואלה! הגיב שר הביטחון על דבריו של ליברמן מוקדם יותר היום שאמר כי "אף אחד לא לוקח את בוגי ברצינות". קרב העקיצות בין השניים נמשך מאז יום שבת, אז הכריז ליברמן כי ידרוש את תיק הביטחון

צילום מסך

ליברמן נגד יעלון: מאז יום שבת, אז הצהיר אביגדור ליברמן כי ידרוש את תיק הבטחון, מתנהל קרב עקיצות בינו ובין שר הבטחון הנוכחי משה יעלון. היום (שני) אמר יו"ר ישראל ביתנו כי "אין לי ספק כי שבוגי יעלון היה חייל מצוין, אבל בתור שר הביטחון לצערי אף אחד לא לוקח אותו ברצינות – לא שכנינו הערבים, לא חמאס ולא חיזבאללה, ואפילו לא האמריקנים. בסך הכל, הוא רק הצטיין עד היום בפליטות פה". בריאיון מיוחד באולפן וואלה! חדשות הגיב יעלון ואמר: "אני לא נכנס לדברי בוץ פוליטי. מעדיף שמעשיי ידברו בעדי ושהעובדה שחמאס לא יורה כל יום ידבר בעדי".

שר הביטחון משה בוגי יעלון. ראובן קסטרו
"מעדיף שמעשיי ידברו בעדי". יעלון באולפן וואלה!/ראובן קסטרו

דבריו של ליברמן היום נאמרו בתגובה לעקיצה שנשלחה לעברו מצד יעלון אמש בכנס טרום בחירות שנערך ברמת החייל בתל אביב. "אני חושב שהביטחון הוא מעבר לסיסמאות. עבודה יומיומית. עבודה קשה. ניהול באחריות ושיקול דעת", אמר יעלון כשנתבקש להגיב על אמירתו של ליברמן מיום שבת לתכנית "פגוש את העיתונות".

כותרות אחרונות בוואלה! בחירות:
"מביך" ו"לא חינוכי": מה הצעירים חושבים על סרטוני בחירות
קמפיין הזעם של דרעי: "ניקח מהעשירים משדרות רוטשילד"
"מוכן להתייחס רק לבית הזה": איפה מתגוררים הח"כים שלנו?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בריאיון לערוץ 2 אמר ליברמן כי ידרוש את תיק שר הביטחון כתנאי כניסה לממשלה. כשנשאל יעלון האם ליברמן מתאים לתפקיד שר הביטחון הוא אמר: "אני לא נותן ציונים אבל אני רואה בתקופת הבחירות שיש לא מעט סיסמאות שמושפעות מסקרים".

ליברמן הגיע היום לבג"צ להגיש את העתירה נגד הצו שהוציאה נגדו ועדת הבחירות המרכזית כדי למנוע הפצת גיליונות של שרלי הבדו על ידי מפלגתו. הוא נשאל על דבריו של יעלון ואז תקף את יעלון. הוא הוסיף: "אני לא חושב שההתנהלות שלו לא מול חמאס, לא מול חיזבאללה ולא מול ארצות הברית הביאה כבוד למדינת ישראל, ולא הוסיפה להרתעה שלנו או לעוצמתו של צה"ל".

לפניות לכתבים:
אמיר בוחבוט – amirbohbot@walla.com
עמרי נחמיאס – omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully