וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט מצטרף לוויכוח: "לא ליברמן ולא יעלון יכולים להיות שרי ביטחון"

לאחר קרב העקיצות וההכפשות שהתקיים השבוע בין שר הביטחון הנוכחי ליו"ר ישראל ביתנו השואף להחליף אותו, גם האלוף במיל' מגיב: "יעלון הוא נטל אסטרטגי; לליברמן אין ניסיון בתחום"

מספר 2 ברשימת כולנו לכנסת, יואב גלנט, אמר היום (חמישי) כי הוא חושב שאביגדור ליברמן לא יכול להיות שר ביטחון אך עם זאת הוא מסכים עימו כי משה (בוגי) יעלון לא יכול לכהן כשר ביטחון בשנית. זאת לאחר שבשבוע שעבר אמר ליברמן על יעלון כי הוא "מצטיין רק בפליטות פה" וכי "אף אחד לא לוקח אותו ברצינות כשר ביטחון".

יואב גלנט בכפר המכבייה, מפלגה "כולנו", ינואר 2015. ראובן קסטרו
גלנט בארוע מפלגת כולנו בחודש שעבר/ראובן קסטרו

"שר בטחון שלא דורש מהצבא להביא הכרעה מהירה וניצחון הוא בעייתי", אמר גלנט בהתייחסו למבצע צוק איתן בראיון שהעניק לתכנית "פרלמנט שישי" ברדיו תל אביב 102fm, בהגשת רועי כ"ץ. כשנשאל האם הוא מסכים עם דעתו של ליברמן על יעלון הוא אמר: "אני חושב שליברמן לא יכול להיות שר ביטחון במדינת ישראל. יחד עם זה אני שותף לביקורת שלו על כך שיעלון לא מתאים לתפקיד".

כותרות אחרונות בוואלה! בחירות:
המחנה הציוני: נעתור נגד התערבות נתניהו בפרס ישראל
למה יהדות התורה נמנעת מלהכריז על תמיכתה בנתניהו?
בחירות מאוירות: מה באמת כתבו הפוליטיקאים בפייסבוק?

"הוא לא משדר את מה שצריך", הרחיב גלנט, שהיה מועמד לרמטכ"לות, "ומהרגע ששר ביטחון רוצה לסיים מערכה בתיקו הדבר הזה מהווה נטל אסטרטגי ולא נכס אסטרטגי". בראיון, שישודר מחר ברדיו תל אביב, הסביר האלוף במיל' מדוע גם ליברמן, שהצהיר בשבוע שעבר כי הוא מתכוון לדרוש את תיק הביטחון, אינו מתאים לתפקיד: "אני חושב שהדברים צריכים להיות גם יותר אחראים וגם יותר מקצועיים וגם יותר רציניים. אני מציע שאנחנו לא נשים לתפקידים שהם תפקידים רגישים לא באוצר ולא בביטחון אנשים שתחום עיסוקם רחוק מהנושא הזה".

יעלון לוואלה: "ליברמן? קודם שיעבור את אחוז החסימה"

בדבריו מצטרף גלנט לקרב העקיצות ההדדיות שמתנהל מאז יום שבת, אז הכריז ליברמן כי ידרוש את תיק הביטחון, בין שר הביטחון הנוכחי יעלון ובין ליברמן. יו"ר ישראל ביתנו אמר כי "אין לי ספק כי שבוגי יעלון היה חייל מצוין, אבל בתור שר הביטחון לצערי אף אחד לא לוקח אותו ברצינות – לא שכנינו הערבים, לא חמאס ולא חיזבאללה, ואפילו לא האמריקנים. בסך הכל, הוא רק הצטיין עד היום בפליטות פה". בריאיון מיוחד באולפן וואלה! חדשות הגיב יעלון ואמר: "אני לא נכנס לדברי בוץ פוליטי. מעדיף שמעשיי ידברו בעדי ושהעובדה שחמאס לא יורה כל יום ידבר בעדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully