וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתירה: להסיר מהרשת את סרטון הסיור במעון ראש הממשלה

16.2.2015 / 20:53

עו"ד אלדד יניב מהמחנה הציוני טוען בעתירה שהגיש לוועדת הבחירות כי הסרטון בהשתתפות המעצב מושיק גלאמין ושרה נתניהו, שבו מוצג המעון הרשמי בעליבותו, הוא סרט תעמולה בכסות של מוצר מסחרי

צילום מסך

(צפו: מושיק גלאמין מסייר במעון ראש הממשלה עם שרה נתניהו)

עו"ד אלדד יניב, שהתמודד על מקום ברשימת המחנה הציוני לכנסת, הגיש הערב (שני) לוועדת הבחירות המרכזית עתירה בנוגע לסרטון שהופץ אתמול ברשת, ובו נראה יועץ העיצוב מושיק גלאמין מסייר יחד עם רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, במעון הרשמי בירושלים, המתואר כטעון שיפוץ דחוף. העתירה, שהגיש יניב יחד עם עו"ד לוליק אסל, מכוונת נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, רעייתו שרה ובנם הבכור יאיר.

בעתירה, הנושאת את הכותרת: "בקשה להסרת סרטון תעמולה מן הרשת, זימון הצדדים להציג חשבונות וזימון צדדים שלישיים ככל שיידרש להצגת עסקת חליפין", נטען כי "בימים האחרונים עלה לרשתות החברתיות סרטון תעמולה שצולם בבית ראש הממשלה, שהופק על ידי תאגיד מסחרי, אשר על פי הודעת בעליו בפרסומים שונים בכלי התקשורת מימן את הפקתו מא' ועד ת'". "כפי הנחזה באותו סרטון תעמולה", טוענים העותרים, "הוא כולל תוכן שיווקי של אותו תאגיד שמקדם מוצר מסחרי באמצעות ראש הממשלה ורעייתו ובתמורה מפיק על חשבונו סרט תעמולה. הפקת סרט תעמולה זה עולה כדי סכום גבוה ביותר וממילא חורגת באופן בוטה מן התרומה המותרת על פי דין וממילא אסורה מתאגיד".

בחירות 2015 || כל הסיפורים החמים בוואלה חדשות:
הקרע מחריף: משפחת עובדיה יוסף סירבה לסייע לש"ס בקמפיין
יומן בחירות | סקר: המחנה הציוני עוקף את הליכוד במנדט
נאום נתניהו בקונגרס ישודר בהשהיה מחשש לתעמולה

מושיק גלאמין מבקר במעון ראש הממשלה. פייסבוק, צילום מסך
גלאמין עם שרה נתניהו/צילום מסך, פייסבוק

יניב ואסל מבקשים מוועדת הבחירות להורות על הסרת הסרטון מהרשת, וכן לזמן את המשיבים להעיד בתצהיר כיצד מומן הסרטון, מי התאגיד שמימן אותו, מה עלות הפקתו והאם בוצעה עסקת חליפין עם תאגיד עסקי. עוד הם מבקשים, אם יימצא חשד לפלילים יש להעביר את העתירה להמשך ברור אצל יועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין.

בסרטון המדובר גלאמין מסייר בבית ראש הממשלה ברחוב בלפור, בהדרכתה של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו. במהלך הסרטון הוא משתומם מהעליבות של המקום, אך גם מתפעל ממגע ידה של רעיית ראש הממשלה, אשר מצליחה, לדבריו, להשרות חום ונעימות על החדרים. "אני לא מאמין, זה כמו מטבח של פנימייה ברומניה 1954", משתומם, למשל, גלאמין למראה המטבח הזעיר, עם הקיר הפגום והכלים הסדוקים, "קשה לי להאמין שזה מטבח מתפקד של מישהו". גלאמין גם מצלם סלפי עם שרה נתניהו, ובסוף הסרטון מציע לה ולראש הממשלה עזרה בשיפוץ הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully