וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש לפני הבחירות: עליית מדרגה בקמפיינים של המפלגות

20.2.2015 / 23:44

מפלגת הליכוד עונה לנאום ה"קיבינימט" של אביב גפן נגד נתניהו ומשיקה קמפיין חדש "נגד השנאה של השמאל", ובמחנה הציוני גנזו ברגע האחרון שלטי חוצות עם הסיסמה "יגאל עמיר מצביע בנט". בנט: "ההסתה של השמאל עברה כל גבול"

הליכוד השיק קמפיין חדש נגד "השנאה של השמאל" 20.2.2015. פייסבוק, צילום מסך
"מותר לתת מכות במאבק על הדמוקרטיה"/צילום מסך, פייסבוק

מפלגת הליכוד השיקה היום (שישי) קמפיין חדש נגד "השנאה של השמאל" שבו מככבים יו"ר המחנה הציוני ציפי לבני, מועמד המחנה הציוני אלדד יניב, הפרסומאי והיועץ האסטרטגי אייל ארד ואביב גפן. "גילויי השנאה והאלימות הללו אינם מופנים כלפי בנימין נתניהו האדם, מנהיג מחנה הימין. הם מופנים כלפי כולנו", נכתב בעמוד הפייסבוק של המפלגה לצד תמונות של הארבעה כשהן מלוות בציטוטים שלהם נגד הימין מהעת האחרונה.

ללבני יוחסו הדברים שאמרה בדצמבר בתכנית "מצב האומה", "אנחנו שנינו נוריד את הזבל ביחד", בהתייחסה ליצחק הרצוג, חברה לראשות הסיעה. ההתבטאות החריפה ביותר יוחסה לארד, שהדף בתחילת החודש את טענות הליכוד על קשרים לארגון V15 ורצון לנקום בראש הממשלה: "נתניהו מדמם לנו במים. בואו נהרוג אותו. לפרק לו את האמ-אמא של האמא שלו. צריך לדרוך לו על הצוואר".

בחירות 2015 - עדכונים שוטפים בוואלה חדשות:
עדות אב הבית: איש אמונו של נתניהו ש"מצפצף על הנהלים"
בשל איומים: אבטחה הוצמדה לשר נפתלי בנט
ש"ס פונה לערבים בקמפיין: "בשבילנו אתם לא שקופים"

רוה"מ בערכות לקראת הסופה בלוד, פברואר 2015. אילן אסייג, מערכת וואלה! NEWS
"אסור לתת לשנאה של השמאל לנצח". ראש הממשלה בנימין נתניהו/מערכת וואלה! NEWS, אילן אסייג

המפלגה פונה בקמפיין לציבור בוחריה בטענה שהדברים שאמרו לכאורה הארבעה מופנים כלפי מחנה הימין בכללותו. "כלפי אנשי הליכוד, כלפי אנשי הפריפריה, כלפי העולים החדשים וכלפי המתיישבים ביו"ש", נכתב בעמוד. "מחנה הימין יודע היטב שדרכו של השמאל מסכנת את ביטחון ישראל. הפעם אסור לתת לשנאה של השמאל לנצח".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

אביב גפן, אתמול

את האמירה המיוחסת לאביב גפן, "להעיף את ביבי קיבינימט", אמר האמן בליל חמישי, במהלך אירוע ההצדעה למועדון הרוקסן, שנערך בגני התערוכה בתל אביב. הזמר, שאירגן את האירוע, הופיע במשך כשעתיים, כשבמהלכן פנה אל הקהל ועודד אותו להדיח את נתניהו בבחירות הקרובות.

"נתניהו מכר את עם ישראל", פתח גפן, "נתניהו שם עליכם זין. נתניהו חיבל ביחסים עם אמריקה, אנחנו בבידוד מושלם. הוא שם חצי מישראל מתחת לקו העוני. הוא לא השאיר לכם, לסטודנטים, הזדמנות ליצור חיים נורמליים פה בישראל. בשמי ובשמכם אני מקווה, צריך בהליך דמוקרטי בבחירות להעיף את ביבי קיבינימט. רוצים שינוי, רוצים שינוי, רוצים שינוי".
במהלך דבריו של גפן הופיעה תמונה על המסך הגדול מאחוריו, ובה נראים נתניהו, ליברמן ובנט כשמעליהם מופיע איקס אדום.

שלט שנגנז מתוך קמפיין המחנה הציוני נגד נפתלי בנט. עמוד הפייסבוק של נפתלי בנט, צילום מסך
עמיר מצביע בנט. הקמפיין הגנוז/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של נפתלי בנט

במקביל, במפלגת המחנה הציוני מתכוונים לגנוז את כל שלטי החוצות הקיימים, ולעלות בשבוע הבא עם קמפיין חדש תחת הסיסמה "הרצוג. מנהיג שקול ואחראי". מוקדם יותר החליטו במפלגה לגנוז קמפיין נגטיבי שכוון נגד מפלגת "הבית היהודי", שסיסמתו "יגאל עמיר מצביע בנט". יו"ר המפלגה, נפתלי בנט, הגיב על כך בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "בוז'י, תעצור את זה עכשיו. לא למדת כלום מרצח רבין. הבוקר, בעודי באירוע בית ספרי של הבן שלי, הודיעו לי שהמפלגה של בוז'י הוציאה את השלט הזה לתקשורת, והודיעה שהיא 'גונזת' את הקמפיין. לא, בוז'י, אני לא אתן לך את התענוג שבו אני אסביר ואתנצל שאנחנו לא רצחנו את רבין. אני כן אומר לך שההסתה של השמאל, האלימות, סתימת הפיות, פיצוץ הכנסים, צלבי הקרס וההשתוללות ברשת חצו כל גבול".

"פתאום מתגלה הצד הרגיש שלך ואתה נזכר ש'מלים יכולות להרוג'"

יו"ר מטה הבחירות של העבודה, ח"כ איתן כבל, הגיב בציניות לדברים ואמר: "שבת שלום לבמאי המוכשר נפתלי בנט, האיש שמאחורי הסרטון שהציג את יוסי יונה כמחבל של חמאס, וכעת בדף הפייסבוק שלו מתפייט ש'מלים יכולות להרוג, שלטים יכולים לפצוע'. אז מה, נפתלי, מפסיקים להתנצל? מתחילים להתבכיין?".

בהודעת לשכתו של כבל נכתב: "אני מבין שרצח רבין, רצח אמיל גרינצווייג, הטבח של ברוך גולדשטיין, הטבח של עמי פופר, פיגועי המחתרת היהודית, הפיגועים של ג'ק טייטל ו'מצעד הבהמות' של חברך לרשימה בצלאל סמוטריץ' - כל אלה לא גרמו לך להגיע לתובנה הזאת; אבל לפתע כשאתה ניצב מול המראה, פתאום מתגלה הצד הרגיש שלך ואתה נזכר ש'מלים יכולות להרוג'. למפעל ההסתה של הימין אכן יש קבלות רבות בתחום הזה; לנו, לשמחתי, אין אפילו אחת, ונעשה הכל כדי שגם שלא תהיה כזו. אז מספיק עם הצביעות והבכיינות, בנט, תהיה כבר גבר ותתמודד עם האמת".

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully