וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון בתשדיר תעמולה ראשון: "ממשיך דרכו של בגין"

1.3.2015 / 14:30

כולנו ממשיכה בקו של פנייה למאוכזבי הליכוד ותחת הסיסמא "אהבנו את הליכוד, מצביעים לכחלון", עושה המפלגה שימוש בסמל שרבים מבקשים כעת לנכס לעצמם. "בגין נלחם עבור אנשים כמוני", אומר יו"ר כולנו בתשדיר

מתוך ערוץ היוטיוב של מפלגת כולנו

מפלגת כולנו פרסמה היום (ראשון) את הסרטון הראשון שתשדר במסגרת שידורי תעמולת הבחירות שיחלו השבוע תחת הסלוגן: "אהבנו את הליכוד, מצביעים לכחלון". בסרטון תוקפת מפלגת כולנו את הליכוד בטענה כי זאת זנחה את דרכו של המנהיג שהכי מזוהה עמה, מנחם בגין, אשר עומד במרכז הסרטון ותמונותיו מופיעות לאורכו.

בחירות 2015 || ידיעות נוספות בוואלה בחירות:
ח"כ גפני עוקץ את ש"ס: "עשו מהפכות בבית הסוהר"
נתניהו יוצא לארה"ב; בליכוד מקווים "להחזיר 2 מנדטים"
"לפיד זה ביבי": האם המחנה הציוני עבר למתקפה נגד יש עתיד?

יו"ר "כולנו" משה כחלון באולפן וואלה!. פברואר 2015. ראובן קסטרו
ממשיך דרכו של בגין? כחלון שבוע שעבר/ראובן קסטרו
תקיפת הליכוד, שימוש במנחם בגין וגיוס מאוכזבי הליכוד - כך תראה תעמולת הבחירות של כחלון

לפי הסרטון, מפלגת כולנו היא זאת שממשיכה את דרכו החברתית של בגין ולא מפלגת הליכוד, שזנחה את דרכו והפכה למנותקת מהעם. בסרטון מספר כחלון על הצטרפותו בגיל 17 למפלגה בה גדל על ערכיו של בגין המנוח. הוא מסביר כיצד השתנתה המפלגה שהיתה ביתו וביתם של המוני אזרחים שדרשו צדק ושוויון למפלגה שמנותקת מהקשיים הכלכליים של האזרחים.

"למפלגה של הליכוד של בגין היתה הבטחה למציאות אחרת", אומר כחלון בסרטון. "הבטחה שאפשר לנצח. היה בית. ליכוד שלא שכח את האדם שמנסה לפרנס את משפחתו. הליכוד של בגין פרץ דרך שהייתה חסומה בפני דור שלם. בגין נלחם עבור אנשים כמוני. רוב בוחרי הליכוד מבינים היום שצריך לחזור לדרך שרואה בני אדם, דרך שרואה את הצדק, דרך שנוהגת בצניעות".

זאת אינה הפעם ראשונה שמשתמש כחלון ברטוריקה הזאת. גם בעימות שהתקיים בין ראשי המפלגות ביום חמישי האחרון, תקף כחלון את מפלגת הליכוד ופנה אל מאוכזבי המפלגה בטענה כי מפלגת הליכוד מזמן זנחה את הערכים החברתיים וכי הוא ממשיך דרכו האמיתית של בגין.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

כ"ץ לכחלון: "עד לפני שנתיים היית שר בליכוד"

שר התחבורה ישראל כ"ץ הגיב לפרסום סרטון התעמולה ואמר: "למשה כחלון ידידי, אתה תוקף את הליכוד וטוען שנטש את דרך בגין. מתי בדיוק זה קרה? עד לפני פחות משנתיים עוד כיהנת כשר הרווחה בממשלת נתניהו ואת חברותך בליכוד ביטלת לפני חודשים ספורים בלבד".

לדברי כ"ץ, כחלון מסרב להביע תמיכה בליכוד ולכן אי אפשר לומר כי הוא פועל בדרכי מנהיג המפלגה המפורסם. "אתה מתיימר להיות ממשיכו של בגין, אבל בגין אתה לא. בגין דגל כל ימיו בשלמות העם והמולדת, ושלל מכל וכל את דרכו של השמאל. לו היה נדרש להכריע כעת בין קואליציה בראשות נתניהו, לבין קואליציית שמאל בתמיכת הסיעות הערביות - הוא היה בוחר ליכוד. ודאי לא היה עונה כמוך: 'אני אלך עם כל מי שייתן לי את מה שאני רוצה'", אמר.

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully