וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצים לכיסא: מי צריך להיות שר החוץ בממשלה הבאה?

לבני, לפיד, ארדן, ליברמן או דווקא מייקל אורן? תיק החוץ נחשב לאחד הנחשקים ביותר בממשלה. בדקנו מהם האתגרים שצפויים למחזיק הבא בתפקיד, מיהו המועמד המתאים ביותר בעיני הכתבים המדיניים, וגם סקר מיוחד לוואלה חדשות: את מי הציבור רוצה בתור הדיפלומט מספר 1?

יח"צ - חד פעמי

לבני או לפיד? ארדן או דווקא ליברמן? ומה עם מייקל אורן? כמעט אף מועמד לא הצהיר מפורשות שהוא הולך לדרוש את תיק החוץ, אבל לכל מפלגה יש את המועמד הטבעי שלה.

על פי סקר TNS שנערך השבוע עבור וואלה חדשות ומפורסם לראשונה כאן, ציפי לבני מהמחנה הציוני זוכה לאמון הציבור כמתאימה ביותר לתפקיד שרת החוץ עם 24% תמיכה בקרב הנשאלים.

אחריה מועמד הליכוד לתפקיד גלעד ארדן עם 17%, השר הנוכחי, אביגדור ליברמן, עם 16% תמיכה, ויאיר לפיד, יו"ר יש עתיד, עם תמיכה של 14% מהאנשים שסבורים כי הוא האיש המתאים לתפקיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אגב, אפילו בקרב תומכי "יש עתיד", זוכה לבני לאמון גבוה יותר כמתאימה לתפקיד מלפיד, עם 39% תמיכה בלבני ורק 33% תמיכה ביו"ר המפלגה. כמו כן, קצת יותר מ-20% מהנשאלים אין יודעים מי מבין המועמדים הכי מתאים לתפקיד היוקרתי.

הסקר הוא סקר טלפוני (טלפוניים נייחים וניידים) בקרב מדגם כלל ארצי ומייצג של 500 אזרחי ישראל בגילאי 18+. טעות הדגימה המרבית לשאלות 4.5%+.

אז מהם האתגרים העומדים בפני שר החוץ הבא, מה אתם לא יודעים על המתמודדים, ומי הכתבים המדיניים חושבים שהמתאים ביותר לתפקיד? ערכנו סקר עיתונאים מיוחד.

עוד ברצים לכיסא

מי צריך להיות שר הביטחון בממשלה הבאה?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל התשובות בכתבה הבאה. ואחרי שתסיימו לצפות אתם מוזמנים להביע גם את דעתכם: מי הכי מתאים להיות שר החוץ הבא של ישראל?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחר, בחלק השני של "רצים לכיסא", מי המתאים ביותר להיות שר האוצר הבא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully