וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורים בנגמ"ש? המחנה הציוני נגד יש עתיד: הצבעת לפיד, קיבלת ביבי

8.3.2015 / 15:23

עד כה נמנעו המפלגות מלתקוף זו את זו באופן חזיתי. כעת החליטו במטה המפלגה לשנות אסטרטגיה ולכוון את החצים נגד שר האוצר לשעבר, שהתחזק לאחרונה בסקרים. לא ברור מה יהיה היקף הקמפיין, שצפוי לצאת לדרך בקרוב

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

משנים כיוון: לוואלה חדשות נודע כי רשימת המחנה הציוני עומדת לצאת בקמפיין חדש נגד יאיר לפיד, תחת הסיסמה: "הצבעת יאיר, קיבלת ביבי – ונשארנו עם אותו דבר".

מדובר בשינוי אסטרטגיה בקמפיין בין המפלגות, שעד כה הקפידו שלא לתקוף זו את באופן חזיתי. במחנה הציוני הגיעו בימים האחרונים למסקנה כי בשל העובדה שהמפלגה לא מתחזקת בסקרים, ואילו לפיד התחזק באופן ניכר, יש לכוון את החצים גם אליו. בכמה ישיבות סגורות שנערכו בשבועות האחרונים, אף טען חבר הכנסת איציק שמולי כי על המפלגה להתמקד במתקפה נגד לפיד.

בחירות 2015 - כל הכותרות:
המרוץ לכיסא: מי צריך להיות שר החוץ בממשלה הבאה?
מאיר כהן לאורלי לוי: "אם את חברתית תעזבי את ישראל ביתנו"
האפליקציה שמגלה מה החברים שלכם הצביעו

יצחק הרצוג וציפי לבני במסע"ת הצגת המצע של המחנה הציוני, מרץ 2015. ראובן קסטרו
הרצוג ולבני מציגים את המצע, היום/ראובן קסטרו

בתום דיונים שנערכו במטה המפלגה הוחלט כי הסיסמה שנבחרה אינה בוטה, ולכן היא אינה נחשבת לשבירה של ההסכמה בין המפלגות. לפי מקור במחנה הציוני, ההחלטה במפלגה להשקיע בקמפיין נגד לפיד מגיעה בין היתר על רקע ההבנה כי אין מעבר של מנדטים מגוש הימין לגוש השמאל, ולכן יש צורך להביא מצביעים מגוש המרכז. טרם התקבלה החלטה אם יהיה מדובר בקמפיין אנונימי או שמא בקמפיין שיישא לוגו של המפלגה. בין היתר, יכלול הקמפיין ג'ינגל, וטרם הוחלט אם הדבר יעובה לכדי קמפיין נרחב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מסיבת עיתונאים של יאיר לפיד, בית העיתונאים. דרור עינב
"הסיסמה אינה בוטה". לפיד/דרור עינב

מוקדם יותר היום הציג יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג את המצע המדיני של מפלגתו במסיבת עיתונאים במטה המפלגה בתל אביב. "אנחנו מתכוונים להניע מהלך מדיני מול הפלסטינים. אעשה כל מאמץ כדי להציג את היוזמה שלנו בפני הליגה הערבית", אמר הרצוג. "התהליך יהיה על בסיס פלטפורמה אזורית הכוללת את מצרים ואת ירדן".

כשנשאל יו"ר המחנה הציוני על ידי וואלה חדשות מדוע אינו מודיע שמפלגתו לא תשב עם נתניהו בממשלה, הוא השיב: "אין לי שום כוונה לנהל משא ומתן קואליציוני כזה או אחר היום. הכול ייעשה לאחר הבחירות. המחנה הציוני בהובלתי הוא זה שיחליף את הליכוד. לעומת ה'אין מצע' של הליכוד, לנו יש מצע מפורט".

לפניות לכתב: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully