וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג: "אנו בעימות עם הפלסטינים, לא ברור שיש מי שישב איתנו"

10.3.2015 / 11:04

יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג נשאל על עמדתו בסוגיית ירושלים במסגרת משא ומתן עם הפלסטינים והשיב: "לדבר איתנו על ירושלים זה מהלך הזוי מפני שאנו עדיין לא יודעים אם יהיה מישהו שיישב איתנו בכלל"

צילום: מכללת הדסה ירושלים - נתנאל תבל סטודיו לצילום, עריכה: גדי וינסטוק

יו"ר המחנה הציוני, יצחק הרצוג, התייחס היום (שלישי) לסוגייה הפלסטינית והעלה ספקות באשר ליכולתה של ישראל לנהל עם הרשות משא ומתן. כשנשאל על עמדתו לגבי הסדר בירושלים אמר: "המצב בו אנו נמצאים מול הפלסטינים הוא מצב של עימות. הם החליטו ללכת למהלך מול חיילנו בזירה הבין-לאומית. לדבר איתנו על ירושלים זה מהלך הזוי מפני שאנו עדיין לא יודעים אם יהיה מישהו שיישב איתנו בכלל".

כותרות אחרונות בוואלה בחירות:
שבוע לבחירות: המפלגות שולפות את הקלף הסודי מהשרוול
"לבוז'י אין ביצים ללכת איתנו": כשטילטיל הסיע את הח"כ מבל"ד
"רצים לכיסא": מי צריך להיות שר הביטחון בממשלה הבאה?

בדבריו בכנס של המכללה האקדמית הדסה שנערך בירושלים הוסיף הרצוג: "אני מוכן כמהלך בונה אמון להקפיא את הבנייה מחוץ לגושי ההתישבות. גושי ההתישבות חיוניים לביטחון ישראל - גוש עציון, אריאל ומעלה אדומים".

ביום ראשון האחרון הציג המחנה הציוני את מצע המפלגה. באירוע הצגת המצע שהתקיים במטה המפלגה אמר הרצוג כי "אנחנו מתכוונים להניע מהלך מדיני מול הפלסטינים. אעשה כל מאמץ כדי להציג את היוזמה שלנו בפני הליגה הערבית. התהליך יהיה על בסיס פלטפורמה אזורית הכוללת את מצרים ירדן".

יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג בכנס של המכללה האקדמית הדסה בירושלים. בנימין טויטו,
"מוכן כמהלך בונה אמון להקפיא את הבנייה". הרצוג, הבוקר/בנימין טויטו

הרצוג גם הגיב הבוקר על דבריו של יאיר גרבוז בעצרת להחלפת השלטון שהתקיימה ביום שבת: "אני סולד מאמירתו. אני אדם מסורתי. אני הולך לבית כנסת אני מאמין בפסיפס הישראלי ולכן אני פוסל את אמירתו מכל וכל". עוד התייחס יו"ר המחנה לנאומו של נתניהו ואמר כי "נתניהו נואם מצוין והנאום גם מצויןץ חלקתי על הדרך והעבודה מול בת הברית הגדולה והיחידה של מדינת ישראל".

לגבי האיחוד עם עם ציפי לבני אמר הרצוג כי מדובר ב"מהלך מכונן דרמטי ומרשים. אני חושב שציפי לבני אישה אמיצה ישרה ועומדת על שאלה. במקום שמנהיג יסתובב לבד בחדר עם צלליות ישראל תקבל מנהיגות משותפת ומשתפת שיודעת לעבוד יחד. לבני תהיה רשאית וזכאית לקבל את התפקיד הבכיר אחרי".

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully