וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמד המחנה הציוני אמר "ערס מנומס" - ועורר סערה

10.3.2015 / 15:24

חיליק בר האשים את הנוכחים שהפריעו לו לשאת דברים כי הם מקבלים מהליכוד תשלום על מנת לפוצץ את הכנס. הקהל זעם על דבריו: "קרא למרוקאים ערסים"

צילום: אילון סבג, יניב בנימיני; עריכה: יאיר דניאל

כנס בחירות שהתקיים היום (שלישי) במכללה האקדמית הדסה בירושלים התפוצץ לאחר שנציג המחנה הציוני, מזכ"ל העבודה חיליק בר, התעמת עם סטודנטים. הסטודנטים במקום תקפו את מדיניות מפלגת העבודה, ובתגובה הוא האשים אותם שהם מתחזים לסטודנטים, מאחר שהם מקבלים לטענתו כסף מהליכוד.

עוד מהכנס: הרצוג – "אנו בעימות עם הפלסטינים, לא ברור שיש מי שישב איתנו"

בר, מספר 7 ברשימת המחנה הציוני, אמר במהלך הכנס: "גדלתי בבית מסורתי, אבא מרוקאי ואמא אנגליה – חצי מרוקאי וחצי אנגלי – ערס מנומס מה שנקרא". בתגובה דרשו ממנו הסטודנטים ממנו להתנצל וחלקם קראו לעברו בהמשך: "אתה שחצן עדתי. קראת למרוקאים ערסים".

השופט יעקב שמעוני והמזכ"ל חיליק בר עוברים על תוצאות הבחירות, ינואר 2015. ראובן קסטרו
חיליק בר/ראובן קסטרו

הסטודנטים שהתעמתו איתו המשיכו לצעוק לעברו במשך דקות ארוכות. הם קראו: "מי אתה בכלל? צא מפה. תחזור לעזה. אתה מפלג את המדינה".

ח"כ בר מסר בתגובה לידיעה: "אני גאה מאוד בזהות המרוקאית ובמזרחיות שלי, תמיד הייתי, תמיד אהיה, ואף סרטון מניפולטיבי לא ישנה את זה. הניסיון לעשות את זה הוא חצוף, מתנשא ומכוער. לא אתן לאף אדם להגדיר אותי וזה מה שניסו לעשות פעילי ימין שבאו לפוצץ פאנל, וצילמו סרטון שנערך באופן מגמתי ומכוער על מנת לצייר תמונה מעוותת, מסיתה ומפלגת, כולל נגד המזרחים והשמאל".

לפניות לכתב: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully