וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: 6 ימים לבחירות - אישום נגד ברוך מרזל בגין תקיפה

11.3.2015 / 12:07

לוואלה חדשות נודע שיחידת התביעות של מחוז ש"י הגישה כתב אישום חמור נגד מועמד מס' 4 ברשימת יחד בראשות אלי ישי, על כך שב-2013 נכנס לביתו של פלסטיני בחברון, היכה אותו וגרם לו חבלה של ממש. מרזל: "זו רדיפה פוליטית"

צילום: דייב שחר, אלי מנדלבאום, יותם רונן, עומר מירון; עריכה: שניר דבוש; קריינות: אביב אברמוביץ'

פחות משבוע לפני מועד הבחירות לכנסת, לוואלה חדשות נודע היום (רביעי) כי השבוע הוגש כתב אישום חמור נגד פעיל הימין הקיצוני ברוך מרזל, הממוקם במקום הרביעי ברשימת מפלגת יחד בראשות חבר הכנסת אלי ישי. לפני יומיים, הגישה יחידת התביעות של משטרת מחוז ש"י את כתב האישום נגד מרזל לבית משפט השלום בירושלים, ובו נטען כי בשנת 2013 הוא תקף באלימות פלסטיני.

לפי כתב האישום, ב-8 בפברואר באותה שנה, בשעות הערב, ישב עיסא עמרו בביתו שבחברון ושתה תה יחד עם תושבים נוספים. בשלב מסוים עבר מרזל סמוך לחצר ביתו יחד עם כמה אנשים נוספים, בדרכם לתפילה במערת המכפלה. מסיבה שאינה ידועה, נטען, נכנס מרזל לביתו של עיסא, על אף שהאחרון אמר לפעיל הימין ולחבריו לעזוב את המקום.

לקריאה נוספת:
וינשטיין: לבחון אם דברי מרזל אחרי תקיפת זועבי מהווים עבירה
"האיזון הקדוש" מוביל לעוד רצח פוליטי | דעה

ברוך מרזל בחוג בית, רחובות מרץ 2015. ראובן קסטרו
אישום חמור. ברוך מרזל/ראובן קסטרו

בתגובה, כך לפי כתב האישום, החל מרזל להכות את עיסא במכות אגרוף בפניו. עיסא דחף אותו מחוץ לחצר הבית והחל לצעוק "חייל, חייל". למקום הגיע חייל צה"ל בשם אייל טיבי. בעוד טיבי עומד חוצץ בין מרזל לבין עיסא ואחרים, בעט שוב מרזל ברגלו של עיסא. כשהתרחק החייל במעט ממרזל, בעט פעיל הימים בחוזקה שוב ברגלו של עיסא.

"כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרמו לעיסא סימנים אדומים ברגליו" נכתב. "במעשיו המתוארים לעיל, נכנס הנאשם לנכס כדי לעבור עבירה פלילית, תקף את עיסא שלא כדין וגרם לו חבלות של ממש".

מרזל מסר בתגובה לכתב האישום: "העיתוי שבה בוחרת המשטרה לכתב האישום הזה הוא עיתוי מדהים, שמוכיח את הטענות שלנו שמדובר במשטרה פוליטית שמחפשת, לרדוף ולהתנכל לאנשי ימין. יש גורמים שיעשו הכול כדי לפגוע בכניסתי לכנסת, אבל על אפם וחמתם ב-18 לחודש אני אהיה חבר כנסת ואפעל למען עם ישראל וארץ ישראל. מדהים שבעניין חנין זועבי טרם הוגשו כתבי אישום על כל המעשים החמורים שלה, ומצד שני, בקשר אליי היד קלה על ההדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully