וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי חגג ברית לנכדו – יאיר נתניהו הגיע לברך

11.3.2015 / 18:01

במשפחתו של יו"ר ש"ס ביקשו שלא להפוך את האירוע לפוליטי, ולכן מלבד הח"כים של המפלגה לא הוזמן אף פוליטיקאי, גם לא מיהדות התורה. נתניהו והרצוג התקשרו למסור את ברכתם

יו"ר ש"ס אריה דרעי חגג בצהריים (רביעי) ברית לנכדו ה-18 בירושלים. השם שניתן לתינוק הוא רועי ובני המשפחה הסבירו כי זה השם הנבחר גם בשל ראשי התיבות שלו: רבי עובדיה יוסף. שני המועמדים לראשות הממשלה, בנימין נתניהו ויצחק הרצוג, לא נכחו אך התקשרו לאחל מזל טוב.

יו"ר ש"ס אריה דרעי בחגיגת הברית של נכדו, מרץ 2015. יעקב כהן, מערכת וואלה! NEWS
נתניהו הבן לוחץ את ידו של דרעי/מערכת וואלה! NEWS, יעקב כהן

מי שמילא את מקומו של נתניהו היה בנו יאיר, המיודד עם יענקי דרעי, אביו של הפעוט ובנו של אריה. נתניהו הצעיר הפך באירוע מהר מאד לדמות מבוקשת לצילומי סלפי עם שאר המשתתפים ואף הספיק לשוחח עם הרב הספרדי הראשי לישראל יצחק יוסף. לפי אחד המשתתפים שהיה עד לשיחה, הם דיברו בין היתר על חוג התנ"ך שהתקיים בבית ראש הממשלה.

כותרות אחרונות בוואלה בחירות:
אישום נגד מרזל סמוך לבחירות: המשטרה תבחן את העיתוי
המפלגה נגד שידורי פורנו פרשה - והעבירה תמיכתה לבנט
שני בניו של מרן הביעו תמיכה בש"ס: "לחזק את המפעל הקדוש"

בברית השתתפו גם חברי הכנסת של ש"ס, ההנהגה הרוחנית של המפלגה ובני משפחה. במשפחה של דרעי ביקשו שלא להפוך את האירוע לפוליטי, ומלבד הח"כים של ש"ס לא הוזמנו אף פוליטיקאי, גם לא מיהדות התורה.

יו"ר ש"ס אריה דרעי בחגיגת הברית של נכדו, מרץ 2015. יעקב כהן, מערכת וואלה! NEWS
דרעי היום/מערכת וואלה! NEWS, יעקב כהן

בפייסבוק פרסם דרעי סטטוס: "זכיתי היום לשמש כסנדק לנכדי ה-18 בסימן ח"י, כן ירבו בעזרת השם. הנכד נקרא בשם רועי שזה ראשי תיבות רבנו עובדיה יוסף זכותו מגן עלינו אמן ומתוך הפסוק בתהילים 'ה' רועי לא יחסר'". דרעי סיים את הפוסט במילים: "ש"ס – המהפכה חוזרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully