וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי: "נזמין את הרצוג בשמחה לממשלה עם נתניהו"

13.3.2015 / 0:14

יו"ר ש"ס סייר בשוק מחנה יהודה בירושלים והדגיש איזו ממשלה הוא רוצה לראות: "אנחנו והליכוד זו משפחה אחת גדולה, אבל ביחד עם המחנה הציוני נהיה ממשלה טובה וחזקה". עם זאת, הוא הבהיר: "יש לי בעיה עם בעלי הברית של הרצוג"

עריכה: שניר דבוש

יו"ר ש"ס אריה דרעי ערך אתמול (חמישי) סיור בשוק מחנה יהודה בירושלים ובמהלכו חזר והדגיש את מי הוא מעדיף לראות בראשות הממשלה לאחר הבחירות. "אני מקווה מאוד שנצליח להקים ממשלה יחד עם הליכוד, אנחנו משפחה אחת גדולה", אמר, "אנחנו נהיה המזוזה והנשמה של הליכוד ונחזיר אותה לתקופת בגין".

דרעי התייחס לפרסום שלפיו לא יישב בממשלת שמאל וסייג את דבריו. "שאלו אותי אם יש לי משהו נגד יצחק הרצוג, אמרתי חס וחלילה, אבל עם השותפים שלו, בעלי הברית שלו, אנחנו לא יכולים לשבת", הסביר. "באופן אישי אשמח שיכנס גם הרצוג לממשלה של בנימין נתניהו. זו תהיה ממשלה טובה וחזקה".

לקריאה נוספת:
דרעי חגג ברית לנכדו – יאיר נתניהו הגיע לברך
שני בניו של מרן הביעו תמיכה בש"ס: "לחזק את המפעל הקדוש"
ש"ס הציגה מצע כלכלי: "לקחת מהעשירים ולתת לעניים"

אריה דרעי בשוק מחנה יהודה, מרץ 2015. נועם מושקוביץ
"הציבור מקבל את המסר שלנו". דרעי בסיור שוק מחנה יהודה בירושלים/נועם מושקוביץ

"להרצוג יש הרבה מה לתרום, יש לנו הרבה דברים משותפים", המשיך דרעי. "נזמין אותו בשמחה לשבת בממשלה עם נתניהו. שאלו אותי אם יש לי משהו נגדו, אמרתי לא ועשו מזה כותרת".

במהלך הסיור התלוו ליו"ר ש"ס חברי הפנתרים השחורים ועשרות מתומכיו. לדבריו, הם התקבלו באהדה בקרב באי השוק. "פה אתה רואה את ישראל באופן טבעי ואמיתי. אני שמח על קבלת הפנים. זה אומר שהמסר שאנחנו מעבירים, שש"ס מפלגה שדואגת לשכבות החלשות, חודר אל הקהל".

עם זאת, כמה בודדים ניסו להוציא אותו משלוותו. "רק אלי ישי", קראו לעברו שני בעלי בסטות, ואישה אחרת צעקה לעברו "הסכמי אוסלו", במטרה להזכיר לו כי הוא היה חתום על התמיכה בהסכמי אוסלו א' בשנות ה-90'.

(עדכון ראשון: 21:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully