וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו שוב תוקף את מוזס: "מוביל קמפיין נגדי ממניע עסקי"

בפוסט שהעלה בעמוד הפייסבוק שלו, האשים ראש הממשלה את המוציא לאור של "ידיעות אחרונות" בכך שהוא פועל בתיאום עם ראשי המחנה הציוני ובסיוע עמותות זרות בניסיון להפילו. "הוא מנסה להחזיר את המונופול המסוכן שלו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נתניהו ומוזס/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר המתקפה חסרת התקדים של ראש הממשלה בנימין נתניהו בחודש שעבר על נוני מוזס, המוציא לאור של "ידיעות אחרונות" ו-Ynet, אתמול (שישי) הוא פרסם הודעה חריפה, שבה טען: "מוזס מוביל קמפיין מתוזמן ומתוזמר נגד הליכוד ונגדי, תוך שיתוף פעולה אינטנסיבי עם ארגונים ועמותות שפועלים למטרה זאת בתמיכת טייקונים מהארץ ומהעולם וכן בתמיכת ממשלות זרות".

"שלטון הימין בסכנה", פתח ראש הממשלה את דבריו. "גורמי שמאל ותקשורת בארץ ובחו"ל חברו יחד כדי להעלות את ציפי ובוז'י לשלטון באופן לא לגיטימי, תוך שימוש בהשמצות מבית ובכספים מחו"ל בהיקף חסר תקדים". לטענת נתניהו, דבריו מבוססים על "עדויות רבות של עובדים בקבוצת 'ידיעות אחרונות'", שהגיעו לידיו לאחרונה. "הציבור צריך לדעת את האמת: נוני מוזס מוביל את הקמפיין נגד הליכוד ונגדי מתוך אינטרס עסקי, במטרה להחזיר את המונופול המסוכן והלא-דמוקרטי שאפיין את עיתונו ועסקיו בעבר", כתב. הוא אף טען כי מוזס ניסה להשתיק את המחאה החברתית ב-2011 כי חשב שהיא פגעה בעסקיו.

עוד בוואלה חדשות:
דיסקין הודיע על תמיכה בהרצוג: "נתניהו נכשל והתחמק מאחריות"
בית המשפט קבע: עיתונים חרדים יחויבו לפרסם מפלגת נשים
ברוך מרזל הופך את עורו בדרך אל הכנסת

"התשובה למסע ההסתה - להצביע לליכוד"

נתניהו עוד טען כי מוזס וקבוצת ידיעות פועלים בשיתוף פעולה מלא ובתיאום עם ראשי "המחנה הציוני". "מטרתו של מוזס היא להביא לעליית שלטון השמאל. אליו מצטרפים גורמי שמאל בארץ ובחו"ל שמזרימים עשרות מיליוני דולרים לעמותות שפועלות בקמפיין 'רק לא ביבי' בצורותיו השונות", הוא הוסיף.

הוא הסביר כי בניגוד לאינטרסים הכלכליים של מוזס לכאורה, המניע של העמותות המתגייסות נגדו נובע מסיבה מדינית. "הם מבינים שאם ציפי ובוז'י יעלו לשלטון הם יוותרו על הכול, ייסוגו לקווי 67' ויחלקו את ירושלים – כפי שבוז'י וציפי כבר התחייבו לעשות בעבר. הם יודעים שבניגוד אליהם, אני וחברי בליכוד נעמוד בלחצים ולא ניכנע", הסביר.

לסיכום, קבע נתניהו: "התשובה המוחצת למסע ההסתה של נוני מוזס ולמיליוני הדולרים שמוזרמים מחו"ל לעמותות השמאל, היא ללכת בשבוע הבא ולהצביע בפתק אחד: רק מחל. רק הליכוד", כתב נתניהו. "למצביעי המחנה הלאומי אין פריבילגיה להצביע למפלגות אחרות. ניצחון הליכוד הוא התשובה המוחצת והיחידה לתחבולות השמאל".

אין זו הפעם הראשונה שבה יוצא ראש הממשלה במתקפה חזיתית נגד המוציא לאור של "ידיעות אחרונות". לפני כחודש הוא האשים את מוזס ב"גל ההכפשות" נגדו ונגד רעייתו בתקשורת. "הוא אינו בוחל באמצעים כדי להפיל את שלטון הליכוד בראשותי, לסגור את עיתון 'ישראל היום' ולהשיב את השליטה הדורסנית של 'ידיעות' בעיתונות הכתובה", הוא כתב בטוויטר.

כדי להצדיק את טענתו, שלפיה "ידיעות אחרונות" ו-Ynet אינם פועלים באופן אובייקטיבי, הוסיף נתניהו כי דווקא "ישנם גורמים רבים בתקשורת אשר עושים עבודתם נאמנה, המבקרים את השלטון בצורה עניינית, גם אם נוקבת". עם זאת, לטענתו, "מוזס מנהל מסע הכפשות שיטתי מתוך אינטרסים. הליכוד ואני לא נירתע מהכפשות אלה. נמשיך להיאבק, נגד כל ההכפשות הזדוניות, למען ביטחונה ושגשוגה של מדינת ישראל. איש לא יעצור בעדנו".

(עדכון ראשון: 19:21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully