וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 ימים לבחירות: מכוניתו של פעיל מרכזי ביש עתיד הושחתה

14.3.2015 / 13:52

המשטרה פתחה בחקירה אחרי שסגן ראש עיריית רחובות, המשמש יו"ר מרחב השפלה במפלגה, גילה כי צמיגי המכוניות שלו ושל אשתו נוקבו ונפגעו שלטי המפלגה שהודבקו עליהן. "הבחירות הפכו ליותר מדי אלימות ומוקצנות"

צילום: זוהר בלום

זוהר בלום, סגן ראש עיריית רחובות, המשמש גם כיו"ר מטה מפלגת יש עתיד במרחב השפלה, הגיש הבוקר (שבת) תלונה במשטרה, אחרי שגילה כי צמיגי המכוניות שלו ושל אשתו נוקבו וכי שלטי המפלגה שהתנוססו על המכוניות הושחתו גם הם. משטרת רחובות פתחה בחקירה. לבלום יש סרטוני מצלמות אבטחה מזירת האירוע, והוא העבירם לחוקרים.

"שכן צלצל אליי היום באינטרקום והודיע לי שאין לי אוויר בצמיגים של שני הרכבים של המשפחה", סיפר בלום. "בסך הכול, חתכו שישה צמיגים מתוך שמונה".

לדבריו של בלום, מדובר בפגיעה ממניעים פוליטיים גרידא. "הבחירות האלה הפכו ליותר מדי אלימות ומוקצנות", אמר. "במקום שכל אחד יתעסק במה יש לו לתת לבוחר, מתעסקים במה השני לא עשה, ועל ידי התססה חושבים שיוכלו להלהיט את הבוחרים לצאת ולהצביע. זה גורם לדבר הפוך, זה גורם לעשות את מה שהקיצוניים עשו לי". עם זאת, הוא נמנע מלקבוע באופן נחרץ מי עומד מאחורי מעשה ההשחתה והשאיר זאת למשטרה. "אי אפשר לדעת באיזו מפלגה מדובר", אמר.

בחירות 2015 בוואלה חדשות:
נתניהו לוואלה: "יש סכנה למהפך, אחדות לא תחזיק לרגע"
הפשע והאלימות השתלטו על המגזר הערבי - והוא צמא לפתרונות
דיסקין הודיע על תמיכה בהרצוג: "נתניהו נכשל והתחמק מאחריות"

גלגלי רכבו של סגן ראש עיריית רחובות ויו"ר מרחב השפלה במפלגת יש עתיד, זוהר בלום, נוקבו, מרץ 2015. זוהר בלום, מערכת וואלה! NEWS
"הביטחון האישי נפגע פה". הצמיגים המנוקבים/מערכת וואלה! NEWS, זוהר בלום

בלום חשף כי זו אינה הפעם הראשונה שבה הוא סופג סוג כזה של אלימות. "זו הפעם השנייה שקורה כזה דבר, גם בבחירות הקודמות, שגם בהן שימשתי כיו"ר מרחב יש עתיד, חתכו לי את הצמיגים של הרכב ושברו את הזכוכיות של החלון. הפעם, הם התעסקו בשני הרכבים של המשפחה". הוא סיפר כי בבחירות הקודמות, לא הצליחה המשטרה לאתר את המשחיתים. "אני מקווה שהפעם ימצאו את הבן אדם הזה וימצו את הדין איתו", אמר.

"במשפחה מאוד מודאגים", הודה. "יש לי שתי בנות צעירות, שיוצאות בשעות הערב, בחשיכה. הביטחון האישי נפגע פה".

ממפלגת יש עתיד נמסר: "בימים האחרונים אנחנו עדים להחרפה של השיח ושל פעולות פליליות בשטח כנגד מפלגת יש עתיד. זה החל בתמונות של יו"ר המפלגה לבוש במדי נאצי ובפנים חבולות, מתקפה באינטרנט הכוללת השמצות ושקרים, והמשיך בוונדליזם כנגד ראש מרחב של המפלגה, המשמש גם כסגן ראש העיר רחובות. אנחנו מגנים את התופעות הבזויות הללו אנחנו וסומכים את ידינו ברשויות החוק שיטפלו בנושא בחומרה".

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
גלגלי רכבו של סגן ראש עיריית רחובות ויו"ר מרחב השפלה במפלגת יש עתיד, זוהר בלום, נוקבו, מרץ 2015. זוהר בלום, מערכת וואלה! NEWS
"אי אפשר לדעת באיזו מפלגה מדובר"/מערכת וואלה! NEWS, זוהר בלום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully