וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "גיניתם בנייה בי-ם"; הרצוג: "העולם יודע שאתה חלש"

ראש הממשלה ויו"ר האופוזיציה התראיינו במקביל בערוץ 2 והפנו זה לזה שאלות. נתניהו: "למה אתם מגנים את הבנייה בירושלים ולא תומכים במאמץ נגד איראן?"; הרצוג: "האם תתחייב שראש הרשימה הגדולה ירכיב את הממשלה?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרצוג ונתניהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראש הממשלה בנימין נתניהו התעמת הערב (שבת) במפתיע עם ראש המחנה הציוני יצחק הרצוג בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2. נתניהו אמר: "מדוע הם מגנים את הבנייה בירושלים ומסרבים לומר שהם ניצבים מאחורי המאמץ הכביר שלנו נגד הגרעין האיראני?".

הרצוג השיב בתגובה כי מי ששם את ירושלים על המוקד הוא נתניהו, "כשאף אחד לא מדבר על חלוקתה". לדבריו, "הוא שם אותה בכל בחירות, והוא הופך אותה לשיח בינלאומי מיותר. אני אשמור על ירושלים מאוחדת, מלוכדת בריבונות ישראל".

עוד על בחירות 2015 בוואלה
מאמץ אחרון: לאיפה יכוונו הרצוג ונתניהו את החצים בימים שנותרו?
תרחיש הבחירות שיזעזע את חמאס

בנייה בשכונת הר חומה בירושלים, 2011. AP
הביעו תמיכה בירושלים מיוחדת. בנייה בשכונת הר חומה/AP

ראש הממשלה טען כי "מר הרצוג מטעה – רק לפני כמה חודשים אנחנו בנינו בשכונות היהודיות בירושלים, והוא וציפי לבני ביקרו את הבנייה הזו. אם ליהודים אין זכות לבנות בירושלים - איפה יש להם זכות לבנות? זו המדיניות האמיתית שלהם – להיכנע מול כל תכתיב. אם מישהו בקהילה הבינלאומית דורש משהו, הם מיד מרכינים את הראש".

בהמשך שאל הרצוג את נתניהו: "האם אתה מוכן לקבל את העקרון שראש המפלגה הגדולה ביותר ירכיב את הממשלה?", אולם ראש הממשלה לא השיב וטען: "כשמישהו בקהילה הבינלאומית דורש משהו, הם (המחנה הציוני) ישר מרכינים את הראש ומתנצלים. כדי להתמודד עם דברים שמאיימים עלינו, ראש הממשלה צריך לעמוד מולם ולהגיד תשובה פשוטה – 'לא'". בתגובה אמר הרצוג: "בקהילה הבינלאומית יודעים את חולשתך. הפלסטינים יבחנו את חולשתך, ולכן הם הולכים למהלכים חד-צדדיים".

בשלב מסוים יו"ר האופוזיציה התבלבל בלשונו במהלך העימות ואמר: "נשמור על נתניהו מאוחדת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully