וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני לוואלה חדשות: "עשיתי את מה שנכון כדי להחליף את נתניהו"

17.3.2015 / 0:12

לאחר שוויתרה על הרוטציה בראשות הממשלה, הסבירה לבני את המהלך - והדגישה כי השותפות עם הרצוג נותרה איתנה: "אנחנו הולכים ביחד. הפכנו בחירות מיותרות להיסטוריות - יש ריח של מהפך"

עריכה: אביתר חלימי, גרפיקה: אביחי ברוך, בימוי: גיא גורן

ח"כ ציפי לבני, מי שעד לפני כמה שעות הייתה מועמדת המחנה הציוני לראשות הממשלה ברוטציה, הסבירה אמש (שני) את ההחלטה על ביטול הרוטציה עם יצחק הרצוג בשיחה עם וואלה חדשות. "כולם שאלו מה יהיה ביום שאחרי, ועניתי שבשלב המשא ומתן הקואליציוני, כדי להחליף את נתניהו - זה לא יהווה מכשול. אמרתי את הדברים האלה גם ביום שבת האחרון, באירוע 'שבתרבות'", אמרה לבני. לדבריה, הבטחת הרוטציה אינה מהות השותפות עם יו"ר הרשימה, יצחק הרצוג: "אנחנו הולכים ביחד, ההסכם בינינו שריר וקיים. מחר מצביעים להרצוג ולבני, אבל הצורך הוא להחליף את נתניהו, ואם תוטל הרכבת הממשלה על הרצוג - הרוטציה לא תהווה מכשול".

עיתוי ההודעה, 12 שעות לפני פתיחת הקלפיות, בכל זאת מעלה תמיהה ונראה כמו ניסיון לייצר מומנטום.

"זה לא מהלך טקטי והוא לא אמור לייצר דבר, אני פועלת לפי מה שנכון, כפי שהוכחתי יותר מפעם אחת. יצרנו שותפות שהפכה בחירות מיותרות לבחירות היסטוריות, ואני מבהירה שאנחנו עושים כל מה שצריך כדי להחליף את נתניהו. אני מקווה שגם אזרחי ישראל יעשו את מה שצריך כדי להחליף אותו". "האווירה טובה מאוד, ביבי יצר קמפיין 'געוואלד' אבל יש כאן ריח של מהפך. עכשיו אנשים צריכים לעשות את המעשה הנכון".

בחירות 2015 - כל הכותרות
סופית: קולות הרב אוירבך יתחלקו בין ש"ס ויחד
"מתקפה ארסית נגדנו": בנט ולפיד חוששים מבריחת קולות
חקיין יגלם את מרן: תכנית ש"ס לסכל הקלטות סודיות של ישי

ציפי לבני בסיור בשוק בצלאל בתל אביב. לואיז גרין,
"עשיתי את מה שנכון. יש ריח של מהפך". לבני בשוק בצלאל, השבוע/לואיז גרין

הרצוג עצמו התייחס למהלך בריאיון לחדשות 2 ואמר כי "זה ממש לא לחץ של הרגע האחרון". עוד אמר יו"ר המחנה הציוני כי "הברית ביני לבין לבני חזקה מתמיד, ותביא את השיתוף המיוחל. לבני אמרה לי היום שאם הרוטציה תהווה מכשול, היא לא תעמוד בדרך". הרצוג התייחס לתגובתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לביטול הרוטציה, ואמר כי היא מעידה על פאניקה גדולה. לדבריו, "אצלנו טובת המדינה היא מעל הכול, לבני ואני עובדים נהדר יחד - ויחד הפכנו את המערכת הפוליטית על פניה במהלך דרמטי".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
בנימין נתניהו קמפיין בחירות 2015. רובי קסטרו, מערכת וואלה! NEWS
"הם משקרים". נתניהו/מערכת וואלה! NEWS, רובי קסטרו

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב גם הוא למהלך, ואמר: "אני חושב שהם נמצאים בפאניקה לצמצום הפער בין הליכוד לעבודה, וזה רק מוכיח שצריך לסגור את הפער הזה ולנצח. שני דברים עולים בירור: אחד, הם משקרים. או שהם שיקרו קודם לכן, או שם שיקרו עכשיו. הדבר השני – הם לא יכולים לעמוד בשום לחץ. כולם מבינים שהם יקימו ממשלת שמאל".

כשנשאל הערב נתניהו בריאיון לחדשות 2 אם גם הוא שיקר כשדיבר על שתי מדינות בנאום בר אילן, ואתמול חזר בו בריאיון ל-nrg כשאמר כי לא תקום מדינה פלסטינית, נתניהו לא ענה לשאלה. "אמרתי שלא יהיו נסיגות ואכן לא נסוגנו", ענה.

(עדכון ראשון: 21:55)

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

  • עוד באותו נושא:
  • ציפי לבני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully