וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון על הפצת קלטת "ההטעיה" של הליכוד: "מעשה שלא ייעשה"

17.3.2015 / 10:52

יו"ר מפלגת כולנו התייחס להודאה של מפלגת השלטון בהפצת הקלטת הישנה שבה נשמע לכאורה קורא להצביע לה. "זאת לא דרך. זאת לא דמוקרטיה", תקף כחלון. "עצוב שהם הגיעו למקום הזה". לפיד: "נהיה גדולים יותר מהבחירות הקודמות"

צילום תמונה: ראובן קסטרו

יו"ר מפלגת כולנו משה כחלון הגיב היום (שלישי) להפצת הקלטת שבו נשמע קורא להצביע למפלגת הליכוד ואמר לוואלה חדשות כי "השתמשו בהקלטה ישנה". לדבריו, זה "מעשה שלא ייעשה. לא מוסרי ולא ערכי".

לפני כן, אמר כחלון כי "זאת לא דרך. זאת לא דמוקרטיה". כחלון, שליווה את אמו לקלפי בגבעת אולגה, הבהיר כי "עצוב שמפלגת הליכוד הגיעה למקום הזה. גם בקמפיין יש גבולות אדומים. אני שמח שהם הודו, אבל עצוב שהם היו צריכים להגיע למקום כל כך נמוך".

בליכוד הודו מוקדם יותר בדיון בפני יו"ר ועדת הבחירות, השופט סלים ג'ובראן, בהפצת הקלטת, אולם טענו כי היא אינה מטעה: "בוחר סביר שישמע את ההקלטה יודע היטב, שהדברים הנאמרים בה נאמרו על ידי מר כחלון בעבר, כשהיה חבר בתנועת הליכוד ולא לקראת ההצבעה בבחירות לכנסת ה-20, שכן אין זה סביר שהעומד בראש רשימה אחת בבחירות לכנסת, יקרא להצביע בעד רשימה אחרת שמתחרה ברשימתו".

לפיכך, קבע השופט ג'ובראן כי נאסר על הליכוד להפיץ את הקלטת וכי המפלגה תצטרך לפצות את "כולנו" ב-20 אלף שקלים. ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין לוואלה חדשות והתייחס להקלטה של כחלון ואמר כי "אני חושב שהייתה שם טעות טכנית".

עוד על בחירות 2015
הרצוג באולפן וואלה: "אזמין את כולם לממשלה, כולל הליכוד"
נתניהו בריאיון לוואלה: "לא אקים ממשלת אחדות"

משה כחלון יו"ר מפלגת כולנו מצביע בבחירות 2015, קלפיות נפתחו. חיפה 17 במרץ, 2015. ערן גילווארג
כחלון מצביע בעיר מגוריו בחיפה, הבוקר/ערן גילווארג

מספר 2 במפלגתו של כחלון, אלוף (במיל') יואב גלנט, הצביע במושב עמיקם. "זה הזמן לשינוי", אמר. "אף אחד עוד לא עזב את המדינה בגלל איראן. עוזבים את המדינה בגלל שאנשים מיואשים מהמצב הכלכלי והחברתי. הגיע הזמן לשים את זה בראש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יאיר לפיד יו"ר יש עתיד מצביע בבחירות 2015, קלפיות נפתחו. תל אביב 17 במרץ, 2015. רויטרס
יאיר לפיד מצביע, הבוקר/רויטרס

כמו כן, יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, ורעייתו ליהיא, הצביעו הבוקר בקלפי ברמת אביב ג' בתל אביב. "אנחנו פה כדי להילחם על מדינת ישראל", אמר לפיד. "ישנה אפשרות שבמקום ממשלה טובה שתביא תקווה למדינת ישראל, נגמור עם מפלגת בוז'י והחרדים, תמכור את כל הנכסים הישראלים, תחזיר את התקציבים לישיבות, תבטל את השוויון בנטל ותגיע למצב שבו לוקחים כספי ציבור שמיועדים למעונות יום, אימהות חד הוריות והורדת הצפיפות בכיתות, ויעבירו אותם שוב לסחטנות פוליטית". לפיד הוסיף כי "בשביל זה אנחנו פה ובשביל זה אנחנו מצביעים".

בשיחה עם וואלה חדשות התייחס לפיד לביטול הרוטציה בין ראשי המחנה הציוני יצחק הרצוג וציפי לבני ולאפשרות שזה יגרע ממנו מצביעים. "הם מכינים ממשלת אחדות אחת של ביבי, בוז'י והחרדים", טען לפיד. "הם עושים צעדים נואשים כי הם יודעים שאנחנו במומנטום חזק והם נבהלו. אבל זה לא מצדיק שישאירו את נתניהו עוד שנתיים להיות ראש ממשלה". לטענתו, מפלגתו תקבל יותר מנדטים מהמספר הנוכחי שלה - 19. "אנחנו נהיה יותר גדולים מהפעם הקודמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully