וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאון לאחר המדגמים: "הרצוג, אל תלך לאחדות"

יו"ר המפלגה לה חוזים המדגמים 5 מנדטים, בירכה את המחנה הציוני על התוצאות ואמרה: "אנחנו מרצ, נמליץ על הרצוג לנשיא להקים ממשלת מרכז שמאל, זה אפשרי"

לאחר פרסום תוצאות המדגמים אמרה יו"ר המפלגה זהבה גלאון: "מברכת את הרצוג וקוראת לו לא ללכת לממשלת אחדות, אנחנו מרצ תמליץ על הרצוג לנשיא להקים ממשלת מרכז שמאל, זה אפשרי".

בחירות 2015 || עדכונים נוספים:
יומן בחירות | 54.6% הצביעו עד לשעה 18:00
שביעות רצון ברשימה המשותפת: שיעור הצבעה גבוה ברחוב הערבי
היעד של ש"ס: ישי מתחת לאחוז החסימה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד אמרה גלאון: "ברגעים אלו שרואים שהמפה פוליטית השתנתה. בוחרים זזו לגושים, בלעדיכם לא היה קורה ולא היינו עושים זאת בלעדיכם. זו הייתה מערכה ארוכה, שלושה חודשים הסתובבנו, בכל מקום הסברנו למה צריך שמאל ישראל וצריך שמאל במדינת ישראל ואני אומרת להרצוג, אנחנו נותנים לך מנדט להקים ממשלה אבל אל תלך לממשלת אחדות וגם אם לא תצליח שב איתנו באופוזיציה".

כל תוצאות המדגמים

יו"ר מרצ זהבה גלאון וחברי המפלגה במטה מרצ לאחר תוצאות המדגם, מרץ 2015. מגד גוזני
זהבה גלאון עם מיכל רוזין ואילן גילאון, הערב/מגד גוזני

מיכל רוזין, מספר 4 ברשימת המפלגה לכנסת, אמרה לוואלה כי "הבטן מתהפכת גם על מרצ וגם על כל המערכה. רוצים לסיים את עידן שלטון נתניהו. מקווה שמרצ אכן קיבלה מספר מנדטים הולם. מול כל הגזענות אני מאד מקווה שמרצ תהיה כדי להילחם בשם הדמוקרטיה. מה שקרה זה שברגע שהתחילה מערכת הבחירות זה הפך מלא רק ביבי לרק לא מרצ, כי מצביעים של מרצ הלכו לחזק את המחנה הציוני והם שתו לנו את המנדטים".

"השמועות הרבות מקשות במצבנו כי זה ממש ערב של להיות או לחדול ואנחנו חייבים להיות", אמרה מוקדם יותר פעילה של המפלגה. "אנחנו לא יכולים לאפשר למדינה להמשיך בלי מרצ חזרה וגוש שמאל חזק, חייבים להחזיר את המדינה לתלם

מטה מרצ, צוותא תל אביב, מרץ 2015. מגד גוזני
מטה מרצ הערב, לפני שהכל מתחיל/מגד גוזני

אחר הצהריים פנתה יו"ר מרצ, זהבה גלאון, למצביעים בסטטוס בפייסבוק: "חברות וחברים, אל תתבלבלו מכל הירוק שלנו שאתם רואים מסביב לקלפיות. אנחנו שם כדי להזכיר לכם להצביע, כי אם אתם, תומכי מרצ, לא תשימו מרצ בקלפי אנחנו לא נהיה לא שם, ולא בכנסת הבאה. אל תאמינו לשמועות, אל תתפתו לדיבורים חסרי ביסוס על סקרים שלא קיימים. אנחנו תלויים בכם לחלוטין עד הרגע האחרון. תנו לנו את הקול וביחד נעשה את זה".

עדכון ראשון: 21:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully