וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש עתיד פותחים את הדלת ללבני: "ראויה להתחבר אלינו"

5.1.2019 / 12:10

יו"ר הסיעה ח"כ עפר שלח אמר באירוע "שבתרבות" בחדרה כי "אנחנו לא מתפצלים, אצלנו לא מפטרים בשידור חי ולא נוטשים מפלגה, אנחנו במגעים עם כולם". למרות זאת, הדגיש שלח כי "אין כל סיבה שלפיד יפנה את המקום הראשון לגנץ"

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

יו"ר סיעת יש עתיד ח"כ עפר שלח אמר היום (שבת) כי "יו"ר מפלגת התנועה ציפי לבני בהחלט ראויה להצטרף למפלגתנו". באירוע "שבתרבות" בחדרה אמר שלח כי "אנחנו לא מתפצלים, אצלנו לא מפטרים בשידור חי ולא נוטשים מפלגה ומשאירים אותה עם חובות, אנחנו במגעים עם כולם". לפי ההערכות המערכת הפוליטית, לבני תבחר לאחד כוחות עם לפחות מפלגה נוספת אחת, לאחר הפיצול בסיעת המחנה הציוני והפסקת השותפות עם יו"ר העבודה אבי גבאי.

שלח אמר בתשובה לשאלה על חבירה אפשרית לרמטכ"ל לשעבר בני גנץ שיתמודד לכנסת הבאה בראשות מפלגת חוסן לישראל כי "אין שום סיבה שלפיד יפנה את המקום הראשון". לדברי ח"כ שלח, "אני מכיר את גנץ 40 שנה, עולם הפוליטיקה שונה מאוד ממה שהוא מכיר".


בחירות 2019 - עוד בוואלה! NEWS:
הגירושים החמוצים וההשפלה בשידור רק מרחיקים את הג'וקר של השמאל
נתניהו: לא ייתכן לפתוח בשימוע אם אי אפשר לסיימו עד הבחירות

עופר שלח בשבתרבות בחדרה, 5 בינואר 2019. שלומי גבאי
"אני מכיר את גנץ 40 שנה". שלח, היום/שלומי גבאי

שלח תקף גם את ראש הממשלה בנימין נתניהו על רקע התיקים שבהם נחקר בחשד לעבירות שחיתות ואמר כי "ביבי מרגיש את טבעת החנק המשפטית שסוגרת עליו. זאת הסיבה שבגללה אנו הולכים לבחירות, הוא ושולחיו תוקפים כל מוסד, אנחנו נבטל רשימה של חוקים שנועדו לפגוע בשלטון החוק". שלח הדגיש כי "לא נשב בשום ממשלה של נתניהו אם יוגש כנגדו כתב אישום".

בתחילת השבוע תקף יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד את נתניהו ואמר כי "אמירת נתניהו שהוא יוכל לכהן תחת כתב אישום היא פשיטת רגל ערכית והוכחה לכך שהוא איבד את הבלמים והדבר היחיד שמעסיק אותו היא להינצל מתיקיו הפליליים ולא טובת המדינה". לפיד אמר לאחר הפיצול במחנה הציוני כי "זה מוכיח שיש עתיד זו המפלגה היחידה שיכולה לתת תשובה אמיתית לליכוד. אצלנו אין זעזועים אלא רק מצטרפים".

עוד באותו נושא

גורמים בתנועה: ח"כים מהעבודה פנו כדי לבחון חבירה ללבני

לכתבה המלאה
לו"ז בחירות 2019. אתר רשמי
לו"ז בחירות 2019/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully